Portada Patrimoniu Un informe de Mediu Ambiente podría declarar Redes como Parque Nacional

Un informe de Mediu Ambiente podría declarar Redes como Parque Nacional

by asturnet

Anque’l cambiu nun afeutaría direutamente a la construcción del polemicu embalse de Caliao elevaría la categoría del Parque Natural y dotaría a Redes de la máxima proteición posible. En tou caso dende sectores comprometíos cola llucha escontra’l proyectu de construcción del embalse, consideráse positivo esti informe del Ministeriu de Mediu Ambiente.

Esta mesma selmana, la diputada del grupu socialista María Luisa Carcedo sorayó la importancia que tien el futuru embalse como la única solución pa garantizar el suministru d’agua a la fastera central d’Asturies. Estes afirmaciones alcontraron rápida rempuesta na Plataforma pola Defensa del Parque Natural de Redes esixendo respetu pal trabayu de los tecnicos que tan evaluando la obra y l’abandonu del proyectu.

La Plataforma posicionase totalmente escontra la construcción d’un nuevu emabalse nel ríu Nalón pol tremendu impactu medioambiental que va suponer na zona y defiende l’estudiu de nueves polítiques del Agua p’Asturies al travies del cunsumi responsable de los recursos y del aforru.

Tamién te podria gustar