Portada Tecnoloxía Un estudiu señala la web del Principáu como la meyor páxina de toles autonomíes

Un estudiu señala la web del Principáu como la meyor páxina de toles autonomíes

by asturnet

Portada clara y esquemática, poca información útil pal ciudadanu y abonda imaxen alministrativa. Esi ye’l diagnósticu que la publicación ‘Ciberpaís’ fai de la páxina web del Principáu, dientro d’una estadística na que’l serviciu on-line de l’Alministración asturiana allúgase’l primeru según un baremu de diez criterios.

D’ellos, cuatro son oxetivos: Pa midir la calidá de les páxines web de les comunidaes autónomes, l’estudiu valoró l’accesibilidá, la velocidá de descarga, los errores de validación de llinguaxe html y l’atención al usuariu, conceptu esti caberu que se cuantificó unviando un mail dende una dirección particular pa consultar l’usu del escudu y bandera institucionales pa un negociu de productos del país. Nel casu d’Asturies, la rempuesta llegó al remitente en dos díes.

Otros criterios de valoración de la estadística, que-y otorga a la web del Principáu la puntuación más alta -84,6 puntos-, cinquen al diseñu de la páxina y ponen atención en cuestiones como la presencia d’un buscador, de teléfonos d’emerxencia y del Boletín Oficial en portada (la web asturiana ‘princast.es’ inclúi esos tres aspectos), o la resolución de pantalla.

L’informe de ‘Ciberpaís’, suplementu especializáu n’internet del diariu El País, completa la so evaluación de la web del Principáu d’Asturies con una crítica a la falta d’otros idiomas alternativos al castellán na páxina, mesmo qu’ocurre colos otros dos servicios on-line que figuren en cabeza de la estadística, les páxines n’internet de les comunidaes d’Estremadura y Andalucía.

Recorte en papel del estudiu, en formatu pdf

Tamién te podria gustar