Portada Educación Un estudiu de la Universidá conclúi que sólo la cuarta parte de los titulaos emigra d’Asturies por trabayu

Un estudiu de la Universidá conclúi que sólo la cuarta parte de los titulaos emigra d’Asturies por trabayu

by asturnet

Argumentu científicu pa la ‘lleenda urbana’. Un informe de la Universidá d’Uviéu tuteláu pol Principáu conclúi que sólo’l 23 por cientu de los llicenciaos y diplomaos emigra fuera d’Asturies a la gueta d’un puestu de trabayu. L’estudiu, cuyos resultaos se presentaron esta mañana, estima que’l 66 por cientu de los titulaos universitarios asturianos alcuentren emplegu.

Como conclusión del primeru de los datos, el caderalgu Joaquín Lorences -coautor del estudiu xunta los profesores Florentino Felgueroso y Mercedes García- llancia una sentencia contundente: Nun se pue dicir que los xóvenes que salen meyor preparaos de la Universidá asturiana marchen darréu fuera de la comunidá autónoma, o dicho n’otres pallabres, nun ye cierto que cuelen los más preparaos.

No que cinca al porcentaxe de titulaos qu’atopen emplegu, l’informe presentáu güei cifra nun 66 por cientu la tasa de llicenciaos o diplomaos qu’alcuentren emplegu a lo menos nos dos años sucesivos al fin de los sos estudios, si bien pa llegar a esta conclusión -como a toles demás- l’estudiu garra únicamente como amuesa poco más de la mitá de los titulaos na promoción 2000-2001.

Asinamesmo, la investigación afaya un altu porcentaxe de postuniversitarios que realiza trabayos poco o nada relacionaos colos estudios que cursaron, y afita que los titulaos con meyores notes son los que primero y meyor se coloquen nel marcáu llaboral.

Tamién te podria gustar