Portada Cooperación Un estudiu de la Fundación de Caxes d’Aforru diz que los asturianos siéntese na so mayoría igual d’asturianos qu’españoles

Un estudiu de la Fundación de Caxes d’Aforru diz que los asturianos siéntese na so mayoría igual d’asturianos qu’españoles

by asturnet

Un estudiu de la Fundación de les Caxes d’Aforros (FUNCAS) señala qu’el 69% de la población asturiana se siente igual d’asturiana qu’española. El porcentaxe de ciudadanos asturianos que se sienten esclusivamente asturianos baxa del 36% al 16% dende 1996.

Los resultaos d’identificación cola comunidá autónoma varíen d’un territoriu a otru, asina mientres qu’en Extremadura’l sentimientu de pertenencia tanto a la comunidá autónoma como a España ye del 81%, n’Euskadi y Nafarroa esti sentimientu reduzse hasta un 33% y 43% respectivamente.
D’otru llau na Comunidá Autónoma Vasca’l 46% de la población indentifícase esclusivamente con esta. Esti porcentaxe d’identificación esclusivamente cola comunidá autónoma ye en Catalunya d’un 38%, seguida por Nafarroa y les Islles Canaries con un 37% les dos. Nel polu opuestu taríen los ciudadanos de les dos Castilles y Madrid nos que los porcentaxes d’identificación cola propia comunidá son del 3 y 4% respectivamente. Nestos dos últimos casos ye onde’l sentimientu de pertenencia esclusiva a España ye mayor con 38 y 34% respectivamente.
El sentimientu de pertenencia n’esclusiva a España sitúase n’Asturies nel 9%, medrando un puntu porcentual respectu a la encuesta de 1996.

Tamién te podria gustar