Portada Cine Un documental sobro la epidemia de opioides gana’l Llión d’Oru

Un documental sobro la epidemia de opioides gana’l Llión d’Oru

by redacción asturnews

El documental ‘All the Beauty and the Bloodshed‘, de Laura Poitras, qu’enceta la crisis de opioides n’Estaos Xuníos, ganó ayeri’l Llión d’Oru de la 79 edición del Festival de Venecia.

La cinta cunta la vida de la fotógrafa Nan Goldin, reina del ‘underground’ de Nueva York nes décades de los setenta y ochenta y muyer que combatió la epidemia de opioides, que’l so abusu cobrar cientos de miles de vides.

El xuráu, presidíu pola actriz estadounidense Julianne Moore, proclamó a l’australiana Cate Blanchett meyor actriz pola so brillosu actuación como directora d’orquesta nel filme ‘TAR‘, de Todd Field, un drama sobro l’abusu de poder. Ye la segunda vegada que Venecia estrema a l’aclamada actriz, de 53 años, que punxo la so fama y talentu al serviciu de la llucha feminista, dempués de ‘I’m not There’ de Todd Haynes, cinta na que dio vida va quince años a otru músicu, Bob Dylan.

L’italianu Luca Guadagnino, axudicóse’l Llión de Plata a la Meyor Dirección por ‘Bones and All’. Jafar Panahi, represaliáu cineasta iranín que se topa encarceláu nel so país, volvió burllar a los sos carceleros al llograr el premiu especial del xuráu pola so película ‘Non bears’, cinta que recrea la vida d’un artista escorríu.

Colin Farrell llevóse la Copa Volpi al meyor actor pola so interpretación en ‘The Banshees of Inisherin’, de Martin McDonagh. Gracies a esti filme’l cineasta llevó’l premiu al meyor guión. La película fala de la masculinidad tóxica, la guerra, l’arrogancia intelectual y l’enfotu de busca-y un sentíu a la vida.

Tamién te podria gustar