Portada Cine Un documental rescata l’alcordanza del polifacéticu Tino Casal

Un documental rescata l’alcordanza del polifacéticu Tino Casal

by asturnet

Lleenda ‘glam’, autor de singulares puestes n’escena, collaciu de David Bowie. L’alcordanza del asturianu Tino Casal, fallecíu en 1991, regresa a Uviéu en forma de llargumetraxe documental firmáu pol director José Antonio Quirós. ‘Gran Casal, me como el mundo’ restola a la gueta del llau humanu del polifacéticu artista y productor, encumáu nos años ochenta pola so versión del tema ‘Eloise’, obra de Barry Ryan.

Camaleónicu y precursor, Casal xugó cola estética nuna dómina na que la ‘movida’ madrilana intentaba sescudise décades de dictadura pa coyer la rueda d’otros países europeos pioneros en nuevos movimientos musicales. Ente ellos, el ‘glam’, que l’artista asturianu conoció de primer mano nos sos viaxes a Gran Bretaña, onde ganó l’amistanza del músicu David Bowie.

El documental qu’agora presenta oficialmente n’Uviéu el tamién asturianu José Antonio Quirós, autor ente otros trabayos de ‘Pídele cuentas al Rey’, vien de collechar l’aplausu del públicu asistente al Festival de Cine de Málaga ya intenta rescatar la figura de Casal al traviés de la mirada de dellos de los sos compañeros de camín, ente los que se cuenten nomes tan lligaos a la ‘movida’ de los ochenta como los de Fabio McNamara, Paco Clavel y Olvido Gara, ‘Alaska’.

La presentación del trabayu de Quirós n’Uviéu cellebraráse a partir de les 20,30 hores de güei, xueves 13, nel Teatru Campoamor.

Tamién te podria gustar