Portada Cine Un documental de Manuel Gutiérrez Aragón recupera la memoria de los del monte n’Asturies y Lleón

Un documental de Manuel Gutiérrez Aragón recupera la memoria de los del monte n’Asturies y Lleón

by asturnet

Trabayada a lo llargo d’un añu, ‘La memoria recobrada’ fai un viaxe per Asturies y Lleón de la mano del cineasta Manuel Gutierrez Aragón nel documental tituláu ‘Los del monte’, nel que se toca la realidá de los maquis de la fastera del norte. El programa completu, inclúi tamien un percorríu per Galicia col escritor Manuel Rivas en ‘Galicia, la tempestad del 36′, Canarias al travies de la música de Pedro Guerra n’ ‘Huesos’, ‘Málaga, la carretera de la muerta’ col historiador Juan Madrid, y la ‘Extremadura amarga’ con Luis Pastor.

Nel capítulu dedicáu a Asturies, baxo la mano del cineasta Manuel Gutierrez Aragón, que yá nel añu 1978 dirixere ‘El corazón del bosque’, el director cántabru investiga la lleenda de Juan Fernández Ayala, ‘Juanín’, ente otros fugaos.

La historia de Juanín permite facer un repasu peles fases de la guerrilla asturiana y lleonesa, pa lo que Gutierrez Aragón cuntó col testimoniu directu de dalgunos fugaos supervivientes a la dictadura asina como de dellos enllaces en monte. El documental inclúi tamien la versión del xeneral Cereceda, de la Guardia Civil, que nos años de la posguerra fue teniente en Potes.

L’escritor Julio Llamazares, autor de “Lluna de Llobos”, tamien collabora nesti episodiu p’amosar nos montes de Lleon, cerca de Riaño, los refuxos y cueves que queden intactos y a los qu’acceden les cámares de televisión per primer vez.

‘La memoria recobrada’ va emitise los domingos a partir de les once la nueche na 2 de Televisión Española.

Tamién te podria gustar