Portada Música Un dj animará los momentos previos al conciertu de McCartney en El Molinón

Un dj animará los momentos previos al conciertu de McCartney en El Molinón

by asturnet

Habrá Paul McCartney por partida doble. Los siguidores del ex Beatle qu’acudan al conciertu col que’l músicu abrirá la so xira europea el prósimu martes en Xixón sedrán recibíos nel estadiu d’El Molinón por un ‘discjockey’ qu’animará la espera pinchando remezcles de conocíos temes del astru británicu. Esi ‘pre show’ abrirá la puerta a tres hores de conciertu en directu.

Según fontes de la organización del recital, cola intervención del dj nos momentos previos al conciertu persíguese dir ‘calentando’ al públicu hasta la apaición n’escena del músicu británicu, de mou que la espera se faiga más afayadiza pa los miles de persones qu’acudirán en Xixón al estrenu de la xira europea de McCartney.

Cola venta d’entraes abierta hasta’l mesmu día del recital, los organizadores del eventu esperen que l’ex vocalista y baxista de Los Beatles salga al escenariu d’El Molinón énte un aforu lo más completu posible, pesie a que los últimos recuentos oficiales, asoleyaos hai tres selmanes, falaben de 13.000 llocalidaes yá vendíes, un númberu enforma meyorable si se toma en cuenta que los organizadores del conciertu punxeron a la venta unes 30.000 entraes.

Nel so recital de Xixón, l’únicu que Paul McCartney ufrirá nel Estáu español na so xira 2004 amás del conciertu que dará en Madrid cinco díes depués, l’artista británicu interpretará a lo menos venti temes de la so dómina nes files de Los Beatles, col envís d’implicar al públicu lo más posible nel desendolcu del espectáculu.

Tamién te podria gustar