Portada Conceyos Un Concursu de ganáu novedá de L’Ascensión esti mes

Un Concursu de ganáu novedá de L’Ascensión esti mes

by redacción asturnews

Un Concursu de ganáu col nome de‘Ciudá d’Uviéu’ ye la cimera novedá de L’Ascensión, el 27, 28 y 29 d’esti mes, Tamién se recuperen “la entrega del Premiu al paisanu y la paisana del añu, los talleres artesanales, el desfile folclóricu y la exhibición de deportes tradicionales”, sigún sorrayó la concejala de Festexos, Cuadonga Díaz, mientres la presentación del programa.

La conceyala de Festexos, Cuadonga Díaz, presentó esta selmana’l programa de la Feria de L’Ascensión 2022, acompañada de Eliseo López, director técnicu del I Concursu de Ganáu y Javier Nievas, responsable de Mediu Rural de Caxa Rural d’Asturies.

Anguaño “L’Ascensión va tener trés escenarios: el cascu antiguu, el campu San Francisco y el centru ecuestre L’Asturcón. Nel cascu antiguu vamos tener, de 11 a 21 hores, el tradicional mercáu y l’exhibición etnografía ‘El Llagar de sidra n’Asturies’, esti postreru entamáu pola asociación ‘Como yera antes’ de Valdesoto. Pa facilitar l’asistencia a les actividaes que se van desenvolver nel Asturcón, que son munches, deporte tradicional, mercáu, folclore, maquinaria agrícola, races autóctones, concursu de ganáu… va haber un serviciu d’autobuses lanzadera dende cuatro puntos de la ciudá cada 20 minutos. Aconseyaría a los ciudadanos usar esti serviciu, yá que va ser la forma más cómoda y rápida tanto pa dir al Asturcón, como pa tornar al cascu urbanu”, sorrayó Díaz.

“Nesa vuelta a la normalidá que comentaba, recuperemos la entrega del premiu al paisanu y la paisana del añu, los talleres artesanales (madera, cueru, cerámica, acebache, madreñes…), el desfile folclóricu y l’exhibición de deportes tradicionales”, adelantró la edil, de la que destacaba como “novedá, anguaño, l’I concursu de Ganáu ‘Ciudá d’Uviéu Feria de l’Ascensión’. El domingu 29 va tener llugar el desfile de campeones del I Concursu de ganáu ‘Ciudá d’Uviéu’ Feria de l’Ascensión pel centru de la ciudá. Otra actividá destacada va ser la segunda edición del concursu El Talentu del Quesu. Una iniciativa con vocación de convertise en tradición, y que ye importante resaltar que l’añu pasáu, yá s’adelantró y premió al quesu que nel World Chesse Festival alzar col galardón como meyor quesu del mundu”.

Pa los más pequenos, “programáronse un gran númberu d’actividaes nel Campu San Francisco y en L’Asturcón, cuentacuentos, xuegos tradicionales…Nun va faltar el Festival de cantar asturianu, que se va celebrar nel escenariu allugáu nel Paséu del Bombé tolos díes de 12 a 14:30, ellí vamos esfrutar de la música tradicional que nos ufiertará l’Asociación del Cantar y el folclore del Valle del Nalón, Asociación cultural de cantar asturianu Narcea y AICA, asociación d’intérpretes del cantar asturianu.  Peles tardes, a les 19:30 h, nel mesmu escenariu, vamos tener conciertos de Los Ñerbatos, El Coru Nordeste de Candas y Cum Laude. El domingu 29, la Banda de música va ufiertar un conciertu na plaza del Conceyu y los grupos folclóricos animares toos les cortiles festives mientres los 3 díes. Quiero animar a tolos uvieinos a que se sumen a la fiesta. L’Ascensión ta bien enraigonada ente los nuesos vecinos, ye una amuesa d’identidá d’Uviéu y una forma de reconocer y estimar la importancia del campu. Esperemos que’l bon tiempu sumir tamién a la fiesta”, concluyó la edil.

Tol programa en https://www.visitoviedo.info/folixa/feria-de-la-ascension

Tamién te podria gustar