Portada Patrimoniu Un cedé recueye la memoria oral de la xente vaqueiro

Un cedé recueye la memoria oral de la xente vaqueiro

by asturnet

La Escuela de Música Tradicional “Manolo Quirós” d’Uviéu acaba d’editar el primer cedé d’una serie na que se recueye la tradición oral de la xente vaqueiro. El discu tituláu “Los Braña: orgullo de vaqueiros” reproduz les grabaciones feches pol investigador José Ángel Llaneza en 1998 col testimoniu faláu d’una familia vaqueira del conceyu de Valdés.

El Centru de Documentación Etnográfica de la Escuela de Música Tradicional “Manolo Quirós” presentó esti xueves 28 el discu “Los Braña: orgullo de vaqueiros” nun actu na sé de la SGAE n’Uviéu nel que l’estudiosu Fernando de la Puente aseguró que se trataba d’un documentu de la tradición vaqueira “no oficial”. De la Puente, xunto al autor del trabayu de campu José Ángel LLaneza y el director de la Escuela “Manolo Quirós” José Manuel Fernández emponderaron la fidelidá de la familia protagonista del cedé, los Braña, a los sos oríxenes y a la so cultura, al pesar de les múltiples adversidaes.

Con esti discu el Centru de Documentación Etnográfica de la Escuela de Música Tradicional d’Uviéu entama una serie na que pretende ufiertar grabaciones de la memoria oral asturiana pañaes directamente de les fontes orixinales.

Tamién te podria gustar