Portada Educación Últimos díes pa los cursos d’Iniciativa en Xixón, Sotrondiu y a distancia

Últimos díes pa los cursos d’Iniciativa en Xixón, Sotrondiu y a distancia

by redacción asturnews
Cartelu de los Cursos d'Iniciativa 2016

Iniciativa pol Asturianu tien abiertu’l plazu hasta’l domingu 27 p’apuntase a los cursos d’asturianu en Xixón, Sotrondio y a distancia entamaos en collaboración cola Academia de la Llingua Asturiana y que van aniciase’l llunes 28 de marzu.

Los cursos van entamar a partir del llunes 28 de marzu, cuntando con 36 hores llectives cada nivel. El cursu de Xixón va celebrase nel Conseyu de la Mocedá de Xixón los llunes y miércoles, de 19 a 21 hores y ye de nivel II, acabando nel mes de mayu.

El cursu de Sotrondiu va celebrase na Casa la Mocedá de Sotrondiu los martes y xueves, de 18:30 a 20:30 hores y ye de nivel II, acabando nel mes de mayu.

El nivel inicial pue facese a distancia y ta empobináu a persones ensin conocimientos d’asturianu o con nivel baxu de conocencia y nun tien horariu fixu. Pue facese a cualesquier hora y al traviés de la plataforma dixital habilitada por Iniciativa pol Asturianu.

Toles persones que superen los cursos van recibir un diploma de l’Academia de la Llingua Asturiana, entidá reconocida pola Conseyería d’Educación pa la formación del profesoráu. Les inscripciones pueden facese na páxina web www.iniciativapolasturianu.org y pue pidise más información nel corréu de la organización o nel teléfonu 625 986 717 al traviés de Telegram o Whatsapp.

Tamién te podria gustar