Últimos díes del Festival de Lliteratura Infantil y Xuvenil

16 ochobre 07:39 2009 Imprimir

Villaviciosa acueye esti Festival que llega’l domingu al so fin. El vienres les actividaes pa neños van siguir pela mañana, presentándose pela tarde, a partir de les siete, el llibru “Bruxes males, bruxes bones” de Francisco Pimiango (autor y ilustrador); y la colección de llibros fomada por “Animalinos”, “Animalaes”, “Los animales” y “La primavera”, pa rapacinos de 0 a 3 años, que son obra de Sabel Tuñón, Lurdes Álvarez y del ilustrador Enrique Carballeira. Toes estes obres espublízales Ámbitu.

La fin de selmana, el Gremiu d’Editores d’Asturies sigue col so stand de venta de llibros, de 11 a 21. Amás, el sábadu, a les 11.00 hores, van actuar los grupos musicales «Doctor Centollu», «Mosquitas Muertas» y «Bichosaurios». A les 11.45, va presentase’l llibru “¡Cómo te güelen los pies!”, de M.ª Luz Pontón, y asoleyáu por Editorial Trabe.

Mientres, Casa la Cultura «M.ª Josefa Canellada» de Cabranes a celebrase la presentación del llibru “Arroz, agua y maiz”, de Berta Piñán. Premiu «Mª Josefa Canellada» de Lliteratura Infantil y Xuvenil 2008, en coedición de la Conseyería de Cultura y Turismu y la Editorial Pintar-Pintar.

De vuelta a Villaviciosa, a les 13:30, va actuar el grupu musical «Pingüinos asesinos», el grupu «Nun Tris», y a les seis, Alfredo González, ganador del Premiu al Meyor Cantar en llingua asturiana.

El domingu ye l’últimu día pa mercar llibros col 10% de descuentu nel stand del Gremiu d’Editores d’Asturies, onde va fallase a les 11.00 hores, el «I Concursu de Relatos Ilustraos n’asturianu», con una entrega de premios, y media hora más tarde, conciertu de los grupos musicales «Fracaso escolar» y «Pingüinos asesinos». El Festival va pesllase a les 12.30 hores con un conciertu del grupu «Tejedor».

Programa completu del Festival

  Categories:
Loading Facebook Comments ...