Portada Comunicación TV4 será la televisión más barata d’Europa, según Pérez Ornia

TV4 será la televisión más barata d’Europa, según Pérez Ornia

by asturnet

El director del ente públicu de comunicación del Principáu José Ramón Pérez Ornia compareció ayer na Xunta Xeneral pa informar del desarrollu del proyectu y les característiques que va tener la radiotelevisión autonómica. Ornia afirmó que diba ser el mediu públicu más baratu d’Europa con un coste de malpenes 1,17 euros al mes por ciudadanu. Tamién informó del volume de la plantilla llaboral, qu’asitió nunos cien trabayadores y dixo que TV4-Asturies va tar emitiendo a finales de 2007 la so programación diaria de 18 hores.

Cuatro d’eses dieciocho hores van ser pa programes de conteníu informativu, desplicó el director del ente qu’anunció la primer emisión de la radiotelevisión asturiana pal prósimu 8 de setiembre, con motivu de la fiesta de la nuestra comunidá. José Ramón Pérez Ornia aprovechó la so comparecencia na comisión de control del ente públicu de la Xunta Xeneral pa facer una defensa del proyectu informativu del Principáu argumentada alrodiu de los dos exes sobro los que va funcionar el mediu públicu, según el so director: la calidá de conteníos y el baxu coste, “el más baxu d’Europa, malpenes 1,17 euros por habitante”, especificó Ornia.

Tocante a la plantiella del ente de comunicación Pérez Ornia cuantificóla nunos cien trabayadores, ente técnicos, periodistes y personal directivu. De los 15 millones d’euros añales que van destinar los presupuestos del Principáu a la radiotelevisión asturiana unos 3 millones van empobinase a los costes salariales de la plantilla.

El director del ente, qu’engloba una radio, una televisión y un portal dixital, refirióse a los planes que se contemplen no referente a los conteníos de programación, onde lo informativo y la produción propio van primar sobro otros conteníos. Ornia faló d’algamar un 50 por cientu de produción propio cuando s’emita la parriella de dieciocho hores diaries a finales de 2007.

Tamién te podria gustar