TuCycle: Una nueva forma de movete per Xixón

10 xunetu 09:06 2018 Imprimir

TuCycle ye un nuevu sistema pioneru n’España que consiste en tener bicicletes pela ciudá pa usu compartíu que puedo coyer nun sitiu y dexar n’otru, inclusive faciendo paraes pel camín y qu’agora aporta a Xixón.

Tamos ante una nueva forma de movilidá accesible a toos; un proyectu basáu nuna cuidada tecnoloxía y diseñu, amás de promover el cuidu del mediu ambiente y la salú.

 

Nesta esperiencia piloto hai disponibles 150 bicicletes y 44 estaciones partíes pela ciudá. TuCycle naz en Xixón a partir de la unión de les empreses “Ecu-lóxica Asturies” y “Izertis Soluciones Tecnolóxiques”, y gracies a Impulsa Empreses que sofita a el entamadores de la nuesa ciudá coles mires de faer más fácil la vida de la nuesa ciudadanía y tar a la cabeza de les ciudaes innovadores.

¿Cómo funciona esti sistema de bicicletes?

Descargñandote l’aplicación nel to móvil Iphone o Android y recargando`l dineru que quieras.  El costu del serviciu ye de 0,50€ cada media hora hasta un máximu de 2 hores. L’aplicación señálate la estación Tudock más cercana onde hai bicis disponibles, ya inclusive  te la reserva mientres 10 minutos.

Cuando llegues a la bici llee cola aplicación el códigu QR que ta detrás del sillín. Ábrese’l candáu de la bici y empieza l’arriendu. Cuando estaciones la to bici blóquiala y va permanecer segura hasta que la desbloquies de nuevu y sigas el to camín Devuelve la to bici na estación Tudock que prefieras y cierra el candáu, Paga solo pol tiempu qu’utilices Tucycle.

 

planobicis

  Categories: