Portada Tecnoloxía Tropela Elkartea inclui l’asturianu nel tour de Francia

Tropela Elkartea inclui l’asturianu nel tour de Francia

by asturnet

Tropela Elkartea ye una asociación, ñacida en 2005, creada pa reforzar la presencia del euskera nes nueves tecnoloxíes, escoyendo el ciclismu pola gran afición qu’esiste na sociedá vasca. L’actividá más importante de Tropela.net ye la organización de competiciones relacionaes col ciclismu, entamando col Tour de Francia 2005 y teniendo l’euskera como única opción d’idioma.

Esto nun foi problema pa que la web medrara en númberu d’usuarios, fueren euskaldunes o non, lo que fizo que se fueren sumando nueves cites del calendariu ciclista internacional como la Euskal Herriko Itzulia, Giro d’Italia, Vuelta a España o el Mundial, y añadiendo nuevos idiomes, catalán al entamu, castellanu y inglés que siguen en fase Beta a la que se incorpora agora l’asturianu.

Amás de les porres, Tropela fai un siguimientu especial a los ciclistas vascos y caltién un blog onde los usuarios pueden participar, amás d’organizar eventos fuera de la rede como fiestes de repartu de premios o salides en bicicleta.

Dientro de Tropela.net yá hai comunidaes d’usarios asturianos como la del Tropeltxo (pelotón) Xeneración CLAS, al que cualquier nuevu usuariu se puede sumar pa competir en grupu.

Tamién te podria gustar