Portada Escéniques Trescientes compañíes d’Europa y América interésense en participar na Feria de Teatru pa Neños

Trescientes compañíes d’Europa y América interésense en participar na Feria de Teatru pa Neños

by asturnet

Habrá qu’escoyer ente trescientos candidatos. Un total de 297 compañíes de trece países d’Europa y América presentaron la so solicitú pa tomar parte de la XIV Feria Europea de Teatru pa Neños (Feten), que se cellebrará en Xixón a finales de febreru entamada pola Fundación Municipal de Cultura y que se consolida como un referente internacional del teatru infantil.

El númberu de candidatures asoleyólu güei un responsable de comunicación de la Fundación Municipal de Cultura, Educación y Universidá Popular, entidá qu’agora deberá facer una esbilla, acordies cola calidá y la idoneidá de los espectáculos propuestos, de la que saldrán les 45 compañíes participantes nel certame.

Ente’l 20 y el 25 de febreru de 2005, Xixón acoyerá unes 60 representaciones escéniques pa neños, ente animaciones de cai, obres convencionales, montaxes de títeres y númberos circenses, too ello nos mesmos escenarios que na edición anterior del festival: El teatru Xovellanos, l’Antiguu Institutu Xovellanos, el Centru Integráu de Pumarín la Colexata San Xuan Bautista y les propies cais de la ciudá.

En 2004, la sensibilidá oriental y les hestories inspiraes en noveles d’aventures protagonizaron el certame xixonés, nel que la compañía andaluza ‘La Canela Teatro’ algamó’l premiu al meyor espectáculu por ‘Mil grullas’, mientres que los vascos ‘Teatro Gorakada’ ficiéronse colos premios a la meyor dirección y a la meyor escenografía.

Información sobro Feten na web del Ayuntamientu de Xixón

Tamién te podria gustar