Trenta candidatures de 16 países opten al Premiu ‘Príncipe’ de les Lletres

03 xunu 23:48 2004 Imprimir

Un total de trenta candidatos de 16 países opten a algamar el Premiu ‘Príncipe de Asturias’ de les Lletres 2004, cuyu xuráu aconceya n’Uviéu a partir del prósimu xueves cola presencia, ente otros, d’Andrés Amorós, Luis María Ansón, Fernando Sánchez Dragó, José María Martínez Cachero y Víctor García de la Concha. El so fallu dará’l nome del primer ganador de la XXIV edición de los galardones.

A una selmana del asoleyamientu’l veredictu, la Fundación ‘Príncipe de Asturias’ acumula trenta candidatures firmes llegaes de Bolivia, Cuba, España, Estaos Xuníos, Francia, India, Italia, México, Perú, Portugal, República Checa, Rumanía, Sudáfrica, Suecia, Turquía y Venezuela.Magar d’ello, los miembros del xuráu tamién podrán añadir a esa llista los sos propios candidatos nos momentos previos al empiezu de les deliberaciones.

Pa decidir a quién va a parar esti añu el ‘Príncipe’ de les Lletres, qu’en 2003 compartieron les escritores Fátima Mernissi y Susan Sontag, aportarán a Uviéu lliteratos como Juan José Armas Marcelo y Fernando Sánchez Dragó; espertos como José María Martínez Cachero y Andrés Amorós; y miembros de la Real Academia de la Lengua, ente ellos el periodista Luis María Anson y el presidente de la institución, Víctor García de la Concha.

El xuráu asoleyará la so decisión al mediudía’l vienres 11 de xunu, como reconocencia a la persona, grupu de trabayu o institución cuyu llabor creador o d’investigación represente una contribución relevante a la cultura universal nes estayes de la Lliteratura o de la Llingüística.

  Categories:
Loading Facebook Comments ...