Portada Música Trebolgu pieslla’l programa de los sos alcuentros con Fred Morrison como cabeza de cartel

Trebolgu pieslla’l programa de los sos alcuentros con Fred Morrison como cabeza de cartel

by asturnet

El V Festival Intercélticu Alcuentros Tradicionales Trebolgu, ún de los referentes nel panorama de la música celta n’Asturies, calienta motores: Tres díes de conciertos (24, 25 y 26 de Xunu) y un mercáu d’antaño centrán la ufierta del certame col Parque l’Oeste d’Uviéu como allugamientu central.

Pal primer día’l festival ta prevista la inaguración a les ocho de la tarde, nun llugar inda por confirmar y con La Bandina’l Tombo como protagonista, yá que va presentar el so nuevu discu. De secute habrá un conciertu-presentación con tolos grupos participantes nos alcuentros.

El vienres 25 de xunu, a partir de les 22 hores, subirá al escenariu el grupu asturianu Tuenda, siguíu de los uvieínos Gatos del Fornu y más tarde, de Flook!, conxuntu inglés con raigones irlandeses.

Durante tol sábadu va tener llugar el mercáu tradicional, con artesanía, grupos de baille, malabaristes, deportes rurales, bandines de gaites y cuentacuentos como propuestes previes al empiezu de los conciertos. Llangres será l’encargaú d’abrir la nueche, que protagonizarán darréu el gaiteru escocés Fred Morrison acompañáu por Jamie McMenemy col bouzouki y, como remate de la folixa, los avilesinos Dixebra.

Tamién te podria gustar