Portada Música Trebolgu celebra esta fin de selmana los VII Alcuentros Tradicionales

Trebolgu celebra esta fin de selmana los VII Alcuentros Tradicionales

by asturnet

El prósimu sábadu día 17 de xunu va tener llugar la celebración de los VII Alcuentros Tradicionales de Trebolgu que nesta nueva edición va trayer a músicos de Bretaña, Irlanda, Galicia y Asturies como’l curdioneru bretón Alain Pennec, l’irlandes Padraig Rynne a la concertina, el gaiteru Anxo Lorenzo y el grupu Los Llanzones.

Dende la mañana del sábadu les bandines tradicionales asturianes van empezar a animar una fiesta que llegará al escurecer de la mano de la Banda de Gaites ‘Ciudad de Oviedo’, pa dar pasu a partir de les diez y media la nueche a una nueche folk qu’axuntará nos escenarios a artistes asturianos y gallegos con otros nomes de referencia internacionales.

Asina, Alain Pennec, que vendrá dende Bretaña, y Padraig Ryne, dende Irlanda, van actuar xunto al prestixosu gaiteru gallegu Anxo Lorenzo, amás del grupu asturianu Los Llanzones.

La gran plaza circular del parque del Oeste d’Uvieu, nel barriu de L’Argañosa, ye’l llugar onde cada añu tienen llugar los Alcuentros Tradicionales organizaos pola asociación folclórica y cultural Trebolgu. Folixa, música y sidra pa una fiesta que busca revitalizar les nueches folk na capital d’Asturies.

Tamién te podria gustar