Portada Conceyos Trascorrales acueye la esposición “Artistes Por” entamada por Médicos del Mundu

Trascorrales acueye la esposición “Artistes Por” entamada por Médicos del Mundu

by redacción asturnews

La sala Trascorrales va acoyer la esposición “Artistes Por”, entamada por Médicos del Mundu. Nesta amuesa, que va poder visitase dende esti 13 al 28 de febreru, participen cuarenta artistes que donaron la so obra. Los beneficios de la so vienta van dir destinaos a proyectos qu’esta ong lleva a cabu nos campamentos de refuxaos de Tinduf.

La conceyala delegada de Polítiques Sociales, Leticia González presentó esta selmana la esposición “Artistes Por” entamada por Médicos del Mundu, cola collaboración del Conceyu y que va inaugurase esti xueves día 13, na plaza de Trascorrales, y podrá visitase hasta’l día 28. ”Tratar de sesta edición lo qu’evidencia’l so interés y la bona acoyida per parte del públicu y de los artistes participantes. Esta amuesa aúna cultura arte y solidaridá y tol que la visite va poder esfrutar de la obra de 40 autores de distintes disciplines y collaborar col llabor de Médicos del Mundu, en concretu nesta edición cola población abelugada saharagüi nos campamentos de Tinduf.

“La recaldación de les obres que s’adquieran va dir para dotar d’equipamientos equipamientos a los dispensarios de salú, van adquirise suplementos nutritivos y va capacitase a personal d’atención pediátrica”, esplicó la edil. El Conceyu, añedió González “collabora con esta ong con ayudes humanitaries y d’emerxencia y con una partida de subvenciones de cooperación. Esta amuesa ye amás una bona plataforma de sensibilización social. Les admnistraciones públiques tenemos de contribuyir a sociedaes más xustes y equitativas. Gracies a la solidaridá de tolos artistes y, poques gracies, a Médicos del Mundu”.

Nieves Castaño, de Médicos del Mundu, destacó “l’arrogancia de los artistes. Pintura, escultura… de la mano de creadores asturianos que s’implicaron nesti proyectu, ta equí “la crema pictórica” d’Asturies. Esta amuesa ye bien bella y amás de ello pretendemos actuar contra les desigualdaes y la probeza. Munches gracies a l’arrogancia de los artistes”.

Tamién te podria gustar