Portada Conceyos “Transformer”, “Odisea Interestelar”, “Fiesta nel Infiernu” y “Fomentando la natalidá”, reinaron nel Antroxu d’Uviéu

“Transformer”, “Odisea Interestelar”, “Fiesta nel Infiernu” y “Fomentando la natalidá”, reinaron nel Antroxu d’Uviéu

by redacción asturnews

Los trés primeros premios de Centros Sociales reconocen el trabayu de los vecinos d’El Cristu, Vallobín y La Monxina. Transformer, El Rei del Antroxu y el Caballero Jedi, consiguen los primeros puestos na categoría individual.

En pareyes, xubiéronse al podiu “Odisea Interestelar”, “Yo soi la Reina del Antroxu” y “Faes de Cuentos”. Y en la categoría de grupos, los galardones fueron parar a manos de los miembros de “Fiesta nel Infiernu”, “Asturianos pel mundu” y “Xuegos de Tonos”. El DJ Fernandisco tamién fixo públicu’l fallu del Concursu “Amaruta’l to local”, nel que’l xuráu premió les propuestes presentaes pol chigre Guillén (El Circu Guillén); Caxón Desastre (Oz) y Cafetería Harris (Faes). Uviéu entornóse con esti Antroxu na que participaron casi 1.200 persones amás de la Real Banda de Gaites “Ciudad d’Uviéu”, la Banda de Música “Ciudá d’Uviéu” y siete charangues.

“Transformer”, “Odisea Interestelar”, “Fiesta nel Infiernu” y “Fomentando la natalidá”, conquistaron los primeros puestos del concursu d’amarutes del Antroxu d’Uviéu. Tener realmente difícil, tanto pola calidá de les propuestes de los sos competidores como pola cantidá, y ye que nesta edición s’habíen inscritos casi 1.200 persones (8 na categoría individual, 9 na de pareyes, 23 na de grupos y 16 na de centros sociales). Al pie de ellos desfilaron poles cais más céntriques d’Uviéu y ante la sollerte mirada de miles de persones, la Real Banda de Gaites “Ciudad d’Uviéu”, la Banda de Música “Ciudá d’Uviéu” y siete charangues.

El xuráu, compuestu polos periodistes David Orihuela (La Nueva España), Jesús Martín (Radio Asturies- Cadena SER), la mezzosoprano María José Suárez, l’artista Israel Xastre y la reina de San Mateo 2019, Beatriz Chacón, esperába-yos na Plaza de la Catedral, onde cada unu de los participantes fixo gala d’orixinalidá, ritmu y bon humor nuna presentación empobinada pol DJ Fernandisco.

Na categoría individual, el xuráu decidió otorgar el primer premiu (350 euros) al dorsal númberu 73: “Transformer”, el segundu puestu (250 euros) fueron pa “El Rei del Antroxu” col dosal 100 y el terceru (150 euros) pal “Caballeru Jedi” col dosal 86.

En pareyes, “Odisea Interestelar” col dosal 77 fíxose col primer premiu dotáu con 600 euros. Los 500 euros de la segunda posición fueron pal dosal 80 con “Yo soi la reina del Antroxu” y los 300 euros del tercer premiu, pa “Faes de cuentu” col númberu 96.

“Fiesta nel infiernu llevar los 1.200 euros del primer premiu de la categoría de grupos. siguiéron-y Asturianos pel mundu” con 900 euros y “Xuegu de Tonos” con 600 euros.

“Fomentando la natalidá” del centros social El Cristu consiguieron la medaya d’oru d’esta edición dotada con 1.200 euros. acompañáronlos nel podiu los vecinos de Vallobín con “El pisín de Vallobín” (900 euros) y los de la Monxina con “S.O.S Salvemos la vida submarina” (600 euros). El cuartu puestu foi pal centru social de L’Argañosa y la so “Sushi” (400 euros), el quintu, para Caces y la Llegada del Príncipe Alí” (300 euros); el sestu pa Ciudá Naranco y la so “Pitufialdea” (200 euros) y el séptimu, pa Anieves “Venimos de Bombay al Antroxu más guay” (150 euros). Amás apurriéronse otros nueve accésit dotaos con 125 euros a los centros sociales de San Cloyo (Lliquidación de camisetes); Les Campes (-yos Comedies); Teatinos (Mosqueteros); Trubia (De la tabla de madera a llavar ensin espera); Ules (La danza de los dragones); Cualloto (Piragües baxando’l Nora); La Corredoria (África tribu Masai en La Corredoria); Oteru (La España balerada llena Uviéu) y Tudela Agüeria (P’allegrar la sorrisa y el corazón los payasos de Tudela son)

Fernandisco foi tamién l’encargáu d’anunciar el ganadores del concursu “Amaruta’l to local”. Nesta ocasión, el xuráu compuestu pol periodista Guillermo Verdín (Onda Cero); el director de l’Axencia de comunicación y eventos SUBLIMEDIA, Miguel Antón; l’escultor Kiko Urrusti y el director artísticu d’eventos, Cucu Galán, escoyeron al Chigre Guillén como’l ganador d’esta edición pola so propuesta “El Circu Guillén”. Acompáñen-y nel podiu los locales Caxón Desastre (Oz) y Cafetería Harris (Faes) como segundu y tercer premiu. Nesti certame les cantidaes a partir son de 1.300, 1.000 y 700 euros, respectivamente.

Amás de los 1.180 participantes, xubiéronse al escenariu de la Plaza de la Catedral, a agrupación “Mercau Ástur”, encargada de soterrar la sardina. La música, corrió a cargu del DJ Ferrnandisco y de la Banda del Capitán Inhumanu. Les sos versiones de los cantares que-yos fixeron famosos al mandu de Los Inhumanos y de La Banda del Capitán Canalla, punxeron banda sonora y el puntu y final a esta celebración por que pueda empezar yá la cuenta trás pal CarnavalOviedo2021.

Tamién te podria gustar