Portada Educación Trabe presenta n’Avilés “La hestoria L’Anguleru”

Trabe presenta n’Avilés “La hestoria L’Anguleru”

by asturnet

Esti xueves 5 d’avientu a les 19:00 hores presentase’l llibru «La hestoria L’Anguleru» nel Salón d’Actos del palaciu Valdecarzana d’Avilés (Cai Sol, 1).

«La hestoria L’Anguleru» ye un proyectu que protagonicen el Grupu Infantil Villa Allegre d’Avilés, el Colexu Públicu Xovellanos de Panes y l’Asociación Cultural Garabuxada de l’Arena, y cuenta cola ayuda de la Fundación Caja Rural de Asturias, del Colexu Xovellanos de Panes y de l’AMPA. Les ilustraciones son del dibuxante Christian Bartsch y los testos, de Paloma González, Carmen Alonso y Víctor Raúl Pintado Rey, «Vitu».

L’actu va tar dividíu en dos partes:

Una mesa introductoria, guiada por Román Álvarez, conceyal de Cultura del Ayuntamientu d’Avilés, y na que van participar Marta del Arco, xefa de Sección de Centros de la Conseyería de Bienestar Social y Vivienda; Xosé Lluis Remis, asesor d’Enseñanza de Llingua Asturiana de la Conseyería d’Educación, Cultura y Deporte; José Manuel Vega, de la Fundación Caja Rural de Asturias; Sandra Rúa y Mónica Gallego, del AMPA del Colexu Públicu Xovellanos de Panes.

Y la presentación del llibru, propiamente dicha coordinada por Esther Prieto, d’Ediciones Trabe, y na que participen Montserrat Machicado, d’Estaya de la llingua d’Avilés; Tamara Saiz, directora del Colexu Públicu Xovellanos de Panes; Víctor Raúl Pintado Rey, «Vitu», coautor de los testos; Fernando González y Christian Bartsch (ilustrador), de la Asociación Cultural Garabuxada.

Tamién te podria gustar