Portada Lliteratura Trabe edita los caberos relatos ganadores del Fernández Lema

Trabe edita los caberos relatos ganadores del Fernández Lema

by redacción asturnews
Portada del Llibru de rellatos ganadores del Premiu Fernández Lema

Trabe presenta nel entamu del cursu los rellatos ganadores dende 2012 a 2014 del Premiu de Rellatu Curtiu de la Fundación Fernández Lema, unu de los más prestixosos d’España.

Dotáu con cinco mil euros na modalidá de castellán y con dos mil quinientos na d’asturianu, el Premiu de Relatu Curtiu de la Fundación Fernández Lema ye unu de los más prestixosos d’España , como señala’l fechu de qu’en cada convocatoria aumente’l númberu d’obres presentaes y de la calidá d’estes.

El volume qu’acaba de presentase nel mes d’agostu fai ya’l séptimu de la serie y axunta los relatos ganadores nes convocatories de los años 2012, 2013 y 2014, tantu na so categoría de castellán (Juan Ignacio Ripoll Cuetos, José Manuel Moreno Pérez y Juan Manuel Muñoz Aguirre), como na modalidá de llingua asturiana (Enrique Faes Díaz, Xosé Nel Riesgu y Marisa López Diz).

La resultancia de les convocatories a les que se presentaren toes eses obres ye un llibru qu’axunta los relatos de los autores mentaos, variaos en temátiques, heteroxéneos n’estilos y distintos na llingua emplegada, pero toos ellos xuníos por una característica común: la so calidá.

Por mor d’ello, Trabe asegura qu’esta obra (al igual que les sos predecesores) “forma parte yá del patrimoniu cultural de la villa asturiana de L.luarca, nel conceyu de Valdés, lo mesmo que de toa Asturies y contribúi a manifestar la excelencia d’un premiu que nació con voluntá de permanencia y que supo salvaguardar, ya inclusive amontar, la calidá de les obres presentar y galardonar”.

Tamién te podria gustar