Portada Lliteratura Trabe asoleya la cuarta edición de “Díes de muncho”

Trabe asoleya la cuarta edición de “Díes de muncho”

by asturnet

Díes de mucho, perconocida novela d’Antón García ye la novela más vendida de la literatura asturiana, un llibru imprescindible, y qu’agora llega a la so edición cuarta. Esta novela ganó’l XVIII Premiu «Xosefa de Xovellanos» de 1997, y dende entós vien gozando del favor de tou tipu de llectores, que reconocen nesta obra, escrita nun asturianu lluminosu, una parte de les sos vides.

La hestoria:

De la que regresa a Grandiella depués de venti años, Falín abre la memoria pa recordar l’últimu añu que vivió en pueblu y los acontecimientos tráxicos que-y cambiaron la vida y emburriaron a la so familia a emigrar. Pero aquellos meses de branu a branu tamién tuvieron momentos felices y divertíos, cuando too taba por descubrir y tres amigos inseparables deprendíen a lleer el mapa del universu qu’habitaben. La llegada al pueblu de la prima Rita, una catalana mui distinta a les moces del llugar, diba poner aquel mundu pates arriba.

L’autor:

Antón García (Tuña, 1960) yá ganara’l «Xosefa de Xovellanos» en 1986 cola narración El viaxe. En 2009 publica un breve conxuntu de cuentos, Xente tan cerca. En 2007 xuntó la so poesía nel llibruLa mirada aliella (poesía reunida, 1981-2006), que s’editó n’español nel 2011 col títulu La mirada atenta. Nos dos volúmenes de Xeneraciones y dexeneraciones (2007 y 2011) recoyó bona parte de los sos trabayos sobre lliteratura asturiana. Dirixe la revista asturiana de cultura Campo de los Patos (2011).

Tamién te podria gustar