Portada Comunicación TPA reparte ente los tres diarios d’Asturies la producción de programes

TPA reparte ente los tres diarios d’Asturies la producción de programes

by asturnet

El director xeneral del Ente Públicu de Comunicación del Principáu, José Antonio Pérez Ornia, presentó esti llunes 20, a les productores que van elaborar los conteníos de la programación de la canal autonómica y adelantró les llinies xenerales de la parriella televisiva. Empreses formaes alrodiu de los tres periódicos diarios d’Asturies van copar la mayor parte de la producción de programes xunto a Telefónica y dos productores asturianes.

La Televisión del Principáu d’Asturies (TPA) quier escomenzar la so andadura coles empreses de comunicación del país contentes. La decisión salomónica de repartir ente productores de los grupos empresariales españoles a los que pertenecen los tres rotativos diarios asturianos va empobinada a implicar nel Ente a unos medios que podíen ver amenazaos los sos ingresos y la so influencia por mor de la competencia de la canal autonómica. Consciente d’ello, Pérez Ornia opta por compartir les oportunidaes de negociu con La Nueva España, El Comercio y La Voz de Asturias.

La productora Asturmedia, vinculada al grupu de La Nueva España, va ocupase principalmente de los conteníos deportivos, con un procuru especial poles tresmisiones. Pel so llau El Comercio Televisión va encargase d’ocho de les corresponsalíes de TPA, a escepción de la d’Uviéu, que va tar a cargu de la empresa Videoimagen y de la de Madrid, responsabilidá de Telefónica Servicios Audiovisuales. Zebra-Proima, vinculada a ZETA, el grupu de La Voz de Asturias ye otra de les productores que van elaborar programes pal Ente del Principáu. Otra empresa d’esti últimu grupu de comunicación: Zeta Gestión de Medios va comercializar los productos publicitarios. De la elaboración de la publicidá corporativa y les promociones internes va ocupase Bitácora Grupo.

Informativos, deportes, cine, documentales van cubrir la mayor parte de la parriella de TPA, a la que’l so director calificó como “canal temáticu sobre Asturies”. Ente les llinies xenerales de la programación cola que va escomenzar emitir la canal del Principáu, José Antonio Pérez Ornia, nun fexo dala mención al espaciu que va tener la llingua asturiana na televisión autonómica.

Tamién te podria gustar