Portada Comunicación TPA busca posicionase nes canales 7 y 8 de los televisores

TPA busca posicionase nes canales 7 y 8 de los televisores

by asturnet

Anque la idea inicial nel momentu de la fundación de la TPA, yera que los asturianos asitiaren la canal nel númberu 6 de los sos televisores (d’ehí l’asemeyu ente l’“a” del llogotipu y esti númberu), l’apaición de la canal estatal “laSexta” fizo que la dirección del Ente escaeciera esta idea bien pronto. Agora, y dende ayeri llunes, TPA cambia la so idea incial sumando al llogotipu de les sos canales na TDT un 7 y un 8 respectivamente.

El nuevu diseñu ye una evolución de les mosques actuales TPA y TPA 2 qu’estremará les dos canales de TDT colos símbolos A7 y A8 pa, según l’Ente “facilitar el so sintonización nes posiciones 7 y 8 de les canales de la televisión”. Esta anovación tien como oxetivu “tresmitir la marca la TPA de manera más visible, simple y efectiva, una vez qu’ésta yá ye conocida pola audiencia dempués de más de trés años d’emisión”.

La tipografía camuda a una fonte “nuezeit” con formes más arredondidar que tresmiten, según comenten “una mayor calidez”. Amás introduzse el color verde na mosca A8, en dos games de color asemeyaes a les que s’utilicen col azul actual.

Les nueves mosques completar el procesu d’anovación d’imaxe corporativa que la televisión autonómica yá empecipió’l pasáu mes de setiembre y que ta patente nos identificativos de la cadena, autopromociones, el periódicu dixital www.rtpa.es, según nel nuevu decoráu de TPA Noticies. Los llogotipos A7 y A8 desenrrollólos el departamentu de Grafismu de TPA, embaxo la dirección y supervisión del diseñador Fernando Gutiérrez.

Llinia gráfica inicial de TPA, que proponía da-y la vuelta al llogotipu (a > e) pa les emisiones n’asturianu

Tamién te podria gustar