Portada Convocatories Tous pa tous convoca en Cangas un premiu pa xóvenes escritores

Tous pa tous convoca en Cangas un premiu pa xóvenes escritores

by asturnet

La Sociedá d’Amantes del País de Cangas «Tous pa tous» convocó la primer edición del so Premiu Xoven col que busquen “afalar la conocencia ya interés de los mozos pol conceyu de Cangas y poner a la so disposición un mediu nel que puedan espresar la so visión sobre él, mesmo del pasáu que del presente”. El trabayu pue presentase utilizando cualesquier formatu de manera que l’autor va poder valise de la escritura (novela, poema, ensayu), la fotografía, los medios audiovisuales tecnolóxicos, el dibuxu, el cómic o lo que tengan a bien como mediu de creación. Coles mesmes, podrá usase tantu’l castellán como l’asturianu na so variedá occidental.

El premiu con dos secciones, una pa los mozos de 13 a 17 años, con un premiu de seiscientos euros, y otra pa los mozos de 18 a 22 años, con mil doscientos euros.

Los trabayos hai que los facer llegar en papel, y con copia en formatu dixital a Tous pa Tous. Sociedá Canguesa d’Amantes del País, Apartáu de Correos 12. 33800 Cangas del Narcea (Asturies) o en formatu word o pdf a la dirección lletrónica touspatous@touspatous.es

Bases completes del concursu

Tamién te podria gustar