Portada Sociedá Touriño pide moderación al BNG y el cabezaleru del PP d’Ourense sofita a los nacionalistes

Touriño pide moderación al BNG y el cabezaleru del PP d’Ourense sofita a los nacionalistes

by asturnet

El presidente de la Xunta de Galicia el socialista Emilio Pérez Touriño pidió esti llunes moderación a la hora d’abordar la reforma del Estatutu de la so comunidá y reclamó un nuevu testu “a favor del país, pa que’l país avance y non contra naide”. Pel so llau el presidente asturianu Vicente Álvarez Areces retrucó-y a Anxo Quintana considerando “inaceptables” los sos argumentos, “sobremanera el llingüísticu”, dixo.

Pérez Touriño terció na polémica sobre la propuesta estatutaria del BNG pidiéndo-y al partíu col que gobierna en coalición que plantee una reforma “dende’l consensu y la moderación”. El presidente gallegu declaró después de falar del asuntu col so vicepresidente el nacionalista Anxo Quintana: «hai que reconducir esto al terrenu de la prudencia y al respetu mutuu, tanto del qu’opina dende fuera en relación a la reforma del Estatutu de Galicia, que tien dar la so opinión dende’l respetu, como el que la pronuncia, la formula y la promueve». indicó.

La polémica, siacasí, nun amengua y salten al ruedu nuevos intervinientes como’l cabezaleru del Partíu Popular d’Ourense, José Luis Baltar, que sofitó la propuesta del Bloque de plantear la posibilidá de que conceyos d’otres comunidaes puedan incorporase a Galicia: “hai que dexar esa puerta abierta”, afirmó Baltar, según recueye’l diariu asturianu La Nueva España na so edición d’esti martes 13.

El presidente asturianu tamién quixo intervenir de nuevu y fízolo pa retrucar a Anxo Quintana: “los sos argumentos son inaceptables, sobremanera el llingüísticu”, dixo Álvarez Areces a diversos medios de la nuestra comunidá.

Tamién te podria gustar