Portada Conceyos Torna a La Pola el Teatru de la Ópera Nacional de Moldavia

Torna a La Pola el Teatru de la Ópera Nacional de Moldavia

by redacción asturnews

Torna a La Pola el Teatru de la Ópera Nacional de Moldavia y nesta ocasión failo pa poner n’escena “La Traviata” el vienres 22 de marzu, a les 20.00 hores, nel Teatru Auditoriu.

Violetta ye una cortesana que realiza fiestes onde s’eponderen los placeres de la vida polo xeneral. Violetta decatar de que ta enferma y tase consumiendo adulces. N’una d’estes fiestes, Alfredo- un mozu noble- declára-y el so amor y finalmente acaben viviendo xuntos y felices nel campu.

Sicasí, esta situación idílica vese escurecida pola difícil situación económica de la pareya. Amás, n’una de les ausencies d’Alfredo, el padre d’ésti visita a Violetta para clamiala que dexe al so fíu, una y bones esta relación perxudica’l so futuru y a la so familia. Énte esto, Violetta decide dexar a Alfredo y retomar la so vida anterior. Él despechado y dolíu, humildar delantre de too el mundu.

Cuando la enfermedá avanzó y non queda esperanza, Alfredo Visita a la morrebunda cortesana, quien va acabar esbarrumbándose y atopando la muerte nos sos brazos.

Ópera en trés actos.
Llibretu: Francesco Maria Piave, basáu nel drama La dama de les camelies d’Alejandro Dumas (Fíu).
Llugar y dómina: París y contorna, escontra 1850.

FICHA ARTÍSTICA

Orquesta, Coru y técnicos de la Ópera Nacional de Moldavia Director
musical: Nicolae Dohotaru
Director d’escena: Iuri Matei
Director del coru: Oleg Constantinov
Rexidor: Rodica Picirenau
Vestuariu: Ópera Nacional de Moldavia Diseño de lluces:
Opera Nacional de Moldavia

Tamién te podria gustar