Portada Comunicación Tormenta política nel gobiernu asturianu pola TV

Tormenta política nel gobiernu asturianu pola TV

by asturnet

Nun tien igua. El PSOE ta enfotáu na ruptura del gobiernu sigún amuesa l’acusación ayeri d’Ana Rosa Migoya d’inxerencia pela parte de Valledor por criticar la xestión d’Ornia na convocatoria de prebes de selección del personal. La entruga ye ¿cómo nun va poer criticar un miembru del gobiernu la xestión d’un muérganu independiente al que-y paga’l presupuestu? La rempuesta podría dase esta mañana nel Conseyu de Gobiernu adelantáu col qu’entamente les vacaciones polítiques.

Ana Rosa Migoya acusó ayeri al so compañeru Valledor “d’Inxerencia intolerable” nel Ente Público de Comunicación por sofitar les crítiques d’IX-BA al procesu de selección de personal pala televisión autonómica que, sigún afitó Migoya, causaren “un fondu malestar” nel internu del executivu asturianu. El PSOE tamién censuró ayeri, sigún recueyen güei tolos medios impresos asturianos que Valledor y la coalición a la que pertenez “quieren mediatiza” un proceso” de selección “que tá rexíu polos principios de méritos, igualdad y capacidá”, sigún afirmó Migoya, que defendió la figura del presidente del Ente de Comunicación, José Ramón Pérez Ornia, porque siempre actuó con “independencia y obxetividad”. El problema ye que les crítiques d’IX-BA xurden de los compromisos públicos que fizo’l propiu Ornia nel Paralamentu, na prensa y na xunta de l’Asociación de la Prensa na qu’informó de la convocatoria de les prebes de selección. Nella dixo que la so intención yera que l’asturianu puntuara talamente igual que cualaquier otru idioma estranxeru, pero a lo postrero, sigún fontes de la coalición “l’ingles (y nes places nes que parez que los candidatos afayadizos nun saben inglés el francés tamién val) tien una prueba subxetiva (casualmente) y non obxetiva, una entrevista sin temariu y una preba escrita que nun se sabe si va esistir o non, colo que non se pue preparar”.

El temariu, sigún critica IX-BA, ye confusu y poco nidiu, porque nun matiza nin bibliografía pa preparalu nin nada asemeyao, colo que queda al albor del tribunal lo que se vaya entrugar, lo que supón una indefensión imposible d’aceptar nuna convocatoria pública. El fechu amás de que la preba d’idiomes seya obligatoria ya eliminatoria ye un casu únicu, ya que nes úniques places nes que se piden prebes d’idiomes son obligatories, pero non eliminatories.

¿La TV pertenez al gobiernu?

No fondero de la polémica alcuéntrase tamién la visión del pautu de gobiernu y de la dependencia de la TV d’esi gobiernu que se tien dende les files socialistes. Per un llau, la falta d’esperiencia de cogobiernu fai que se plantée ‘gobiernu pueda cesar a Valledor o a Rafa Palacios peles sos crítiques, cuando quien noma rialmente a los conseyeros d’IX-BA ye la propia coalición, como nun podía ser d’otramiente. Y per otru lláu, les declaraciones d’estos díes sobro la pertenencia de la TV al executivu ponen en dubies la so independencia, anque esti día ya entamra a falase d’Ornia non como fizo la selmana pasada Fernando Lastra (como un miembru más del executivu d’Areces) sinon como un “proyeutu” del executivu. No fondero alcuéntrase la posibilidá espuesta a lo llargo de munchu tiempu por medios como La Nueva España de que la TV asturiana seya una “Teletini” controlada pol presidente del gobiernu. Daqué que los miembros socialistes del Gobiernu tan afitando coles sos declaraciones de que naide nun pue criticar a un xestor contratáu pa un muérganu en teoría independiente.

Dende la xunta del Conseyu de Gobiernu de güei, la tema va camín de convertise na serpiente informativa d’esti branu n’Asturies.

IX-BA desixe que Ornia rectifique

Tamién te podria gustar