Portada Música Tolo d’Asturies presentase con un programa peratractivu

Tolo d’Asturies presentase con un programa peratractivu

by asturnet

Los organizadores de la muestra cultural Tolo d’Asturies anunciaron estos díes el programa d’actos de la tercer edición d’esti festival qu’amiesta la música col llibru y los productos del país y qu’esti añu va celebrase ente’l 14 y 17 de mayu en Llangréu.

El xueves 14 mayu van entamar los actos cola presentación oficial de la III Muestra Cultural Tolo d’Asturies a les siete la tarde y con un conciertu nel que van participar Ignacio Alfayate, Filippo Gambeta, Xuan Nel Expósito y los Alumnos de la Escuela Acurdión de la Escuela de Música Tradicional Reija de Llangréu. Va inaugurase amás al Esposición Acurdión Tradicional y los cursos de curdión diatónicu de la Escuela de Música Tradicional Reija de Llangréu. Estes actividaes van celebrase nel Centru la Cultura y la Llingua Asturiana Casa los Alberti, asitiada en Ciañu

La segunda xornada va cuntar cola participación de Los Ciquitrinos y Los gatos del Fornu, amás del grupu italianu I Liguriani, nun conciertu-espectáculu que va facese a partir de les diez de la nueche.

El sábadu 16 a les doce la mañana va abrise l’amuesa oficialmente cola Banda de Gaites Conceyu Llangréu, y a la una, el conciertu de los Hermanos Valle Roso. Pesllando la xornada un conciertu con Xideces, David Munnelly Band y Herbamora, amás de la participación de más de 100 músicos nel escenariu, con un espectáculu qu’inclúi un pasucais previu dende El Parque Vieyu La Felguera hasta la Estación Central d’Autobuses de Llangréu.

La última xornada, la del domingu, va entamar a les 12:30 hores con un Conciertu de la Banda Música de Llangréu. Una hora más tarde va celebrase un rectial de tonada y a les seis, un conciertu d’Héctor Braga.

A les siete la tarde, celébrase “Carta blanca a Tomás Zapico”, un espectáculu onde va presentar el so discu y reinterpretar escoyeta de temes del repertoriu d’esti músicu de La Güeria Urbiés a cargu d’acurdionistes modernos del altor de Marga Lorences, Nel Ordóñez, David Varela, Jose Manuel Tejedor y Marcos Alonso, xunto con un homenaxe a la tradición del curdión, cola dirección de Xuan Nel Expósito y la collaboración y presentación de Xosé Antón Fernández “Ambás”.

A lo llargo de tola fin de selmana va celebrase, amás, un mercáu tradicional d’artesanía y gastronomía, una feria del discu y el llibru n’asturianu y cursinos de folixa y baille de baldre con bandines tradicionales y grupos de baille y música tradicional, ensin escaecer los talleres d’animación, xuegos, deportes tradicionales, artesanía…

Tamién te podria gustar