Portada Lliteratura Tito Casado presenta en Cangas el llibru de teatru pa neños “Cousas del mio pueblo”

Tito Casado presenta en Cangas el llibru de teatru pa neños “Cousas del mio pueblo”

by asturnet

Esti xueves 10 d’abril a les siete la tarde, va na librería Treito de Cangas del Narcea el llibru “Cousas del mio pueblo” del autor cangués Tito Casado Agudín. La obra ta asoleyada pola editorial La Cruz de Grau y ta conformada por una esbilla d’obres teatrales ambientaes nel Val.le de Rengos (Cangas del Narcea).

Una publicación indicada especialmente pa grupos d’escolinos y aficionaos qu’inclúi les obres: Las farturas de Servando, La suegra de Lulo, Pin vuelve de las Américas, Xuaco quier ser torero y ¡Uy qué miedo!. Una riestra d’obres que se desenrrollen nel mundiu rural.

Les ilustraciones son obra de la maestra somedana Inés Gómez Feito y cueta col prólogu de Luis Miguel Rodríguez, sobrín d’Alejandro Casona. El preciu de la obra, que tará en pocu tiempu nes llibreríes, ye de 15 euros.

L’autor ñació en Cangas en 1962 y ye maestru y director del colexu público Vega de Rengos en Cangas del Narcea, zona na que tán los sos raigaños familiares. Ye autor de dellos llibros y publicaciones de calter hestórico-artísticu. Fizo guiones de vídios divulgativos, rellacionaos cola natura, la hestoria, y sobre manera, la etnografía pa diverses entidaes, lo mesmo públiques que privaes. Tamién coordinó la edición de publicaciones y guíes didáctiques pa escolinos, basaes en difundir el conocimientu de la rodiada y les tradiciones rurales. Autor de cuentos infantiles y obres de teatru pa los sos alumnos.

Tamién te podria gustar