Tinéu acueye les celebraciones del Día d’Asturies esti sábadu

05 setiembre 10:17 2012 Imprimir

Esti añu, el Día d’Asturies celébrase’l sábadu 8 de setiembre en Tinéu. A lo llargo de tola xornada va celebrase un mercáu tradicional asturianu, onde va ufiertase una amuesa de los oficios artesanales más característicos del país, distribuyíos en 90 puestos peles cais de Tinéu. Ente los conteníos, van vese producciones de quesos, embutíos, repostería, llicores, xoyería y cerámica. Amás, habrá talleres, conciertos, deportes tradicionales, tonada, teatru…

De 12.00 a 20.30 hores habilitaráse una zona lúdica infantil, onde los más pequeños van poder esfrutar nun espaciu pensáu pal so ociu con talleres temáticos. De 12 a 2 de la tarde, celebraráse una exhibición de deporte tradicional asturianu, con delles disciplines deportives tradicionales como la carrera de “llecheres”, el llanzamientu d’altor de “fardu,” corta de tueros con hachu y tronzón, tiru de cuerda, “tiru al palu” o carrera de molienda per relevos.

A les doce la mañana, un pasacais del grupu de teatru Margen, va amenizar les cais del pueblu col so Barcu Pirata. A les 12:30 entama un conciertu de tonada, al cargu de l’Asociación de la Canción y el Folclore Abargane del Nalón, amás d’AICA. Darréu, a eso de les 14:30, la Bandina Los Eólicos va facer animación con música tradicional asturiana peles cais de Tinéu.

Yá de tarde, de 15:00 a 19:00 hores, la compañía Escena Apache va animar a los visitantes col so toque d’humor asturianu y animación constumista. A les 16:00 hores ta previstu un pasacais del grupu Margen, col mesmu espectáculu de la mañana.

A lo llargo de tola tarde va celebrase una escuela de xuegos tradicionales. El Club Deportivu 6 Conceyos va ufiertar una amuesa de deportes y xuegos tradicionales. Tolos públicos, tanto neños como adultos, van tener la posibilidá de participar.

La celebración va pesllase con un conciertu ente les seis de la tarde y les doce y media la nueche, nel que va participar, nesti orde, Destino 48, Roke, Rafa Lorenzo, Asturiana Minning Company y Doctor Explosión.

  Categories:
Loading Facebook Comments ...