Portada Sociedá ‘The New York Times’ y los papeles de Panamá acopen el Pulitzer

‘The New York Times’ y los papeles de Panamá acopen el Pulitzer

by redacción asturnews
Foto: Florent Lamoureux (https://www.flickr.com/photos/flrent/)

El diariu The New York Times foi galardonáu esta selmana con tres premio Pulitzer, ente ellos a la meyor cobertoria internacional, al meyor reportaxe especial y a la meyor fotografía de noticies d’última hora.

Mientres, el New York Daily News y la publicación ProPublica compartieron el destacáu galardón al serviciu públicu, pola so cobertoria de los desahucios llevaos a cabu pola policía de Nueva York.

El Consorciu Internacional de Periodistes d’Investigación (ICIJ), McClatchy y el Miami Herald lleváronse’l premiu al meyor periodismu esplicativu polos conocíos como los papeles de Panamá ’. Más de 100 medios de 78 países participaron na indagación de les filtraciones sobre empreses offshore en paraísos fiscales de cientos de personalidaes conocíes. Hasta 378 periodistes de too el mundu collaboraron pa estudiar hasta l’últimu detalle de la información del bufete panameño Mossack-Fonseca.

Na categoría de meyor trabayu de periodismu d’investigación, el premiáu foi Eric Eyre, del Charleston Gazzete Mail, pola so cobertoria del fluxu desafranao de opiáceos nes zones más desfavorecidas de West Virginia. David Fahrethold, del Washington Post, facer col Pulitzer al meyor trabayu de periodismu nacional pol so analís y siguimientu de les donaciones anunciaes pol entós candidatu republicanu a la presidencia d’EE.XX. y actual mandatariu del país, Donald Trump.

Los periodistes del East Bay Times recibieron, pela so parte, el premiu a la meyor cobertoria d’una noticia de peracaba hora pol so trabayu sobre la quema del edificiu Oakland Ghost Ship, nel que morrieron el pasáu avientu 36 persones qu’asistíen a un conciertu.

El Salt Lake Tribune recibió’l so segundu premiu Pulitzer nos sos cerca de 150 años d’hestoria, al faese col galardón a meyor periodismu local pol so trabayu sobre les violaciones que se producen n’universidaes nel estáu de Utah.

Amás del prestíu y la reconocencia global, los ganadores lleven un premiu en metálicu de 10.000 dólares, sacante galardón al serviciu públicu en periodismu, qu’estrema a una publicación en llugar d’un individuu y ye reconocíu con una medaya d’oru.

Tamién te podria gustar