Portada Música The Mahones, Sambre y Mezá toquen esta nueche en Xixón

The Mahones, Sambre y Mezá toquen esta nueche en Xixón

by asturnet

Esta nueche, de magar les ocho la nueche, na Sala Savoy de Xixón va celebrase un conciertu a de los grupos asturianos Mezá y Sambre, cuntando cola presencia n’esclusiva de los canadienses The Mahones, que vienen a presentar la so xira de venti aniversariu. Lo meyor de la música asturiana y una amuesa de música internacional de calidá.

The Mahones

The Mahones, el grupu punkrock irlandés númberu unu de Canadá, formóse en 1990 nel pub Tucán en Kingston (Ontario, Canadá). La idea ñaz en Dublín, de manes de Finny McConnell y el so hermanu musical y mentor Barry Williams, que decidieron formar una banda que sonara asemeyáu a The Clash, The Pogues, The Who, Shane MacGowan y los Papas, The Waterboys, Husker Du y The Dubliners, con una migayina de Social Distortion y Replacements, y un nome que rima con The Ramones. Nos sos venti años d’ hestoria, The Mahones lleven editaos hasta agora ocho trabayos discográficos.

Sambre

Tán llamaos a convertise na nueva referencia del punkrock-folk fechu n’Asturies. La banda asturiana Sambre tá acabando la xira de presentación del so primer trabayu discográficu “Na solombra”. Sambre, palabra asturiana que significa ‘pena’, ‘tristura’, ye tamién el nome d’un grupu de Xixón creáu a principios del 2007 col enfotu de reflexar les influyencia musicales de los sos miembros, con una base rock y escoyendo la llingua asturiana como forma d’espresión. Hasta la grabación d’esti discu participaron nel discu de versiones de Dixebra “Perversiones” col tema «Asturcón» y nel recopilatorio “Calzada News vol. 2” con «Atravesáu pelos chigres».

Mezá

Mezá ye ún d’esos grupinos musicales de xente mozo de la llamada “Tercera Xerenación” del folk asturiano. La media d’edá d’estos rapazos ta nel momentu más prestosu de la vida (20) y esto nótase muncho nos conciertos: la rellación ente les persones que tán enriba l’escenariu y el públicu estréchase nas presentaciones de los temes y nas conversaciones entambas partes. La frescura y el bon humor son les claves d’este conxuntu, afincáu nel occidente d’Asturies, que lo único que busca ye recuperar parte de la tradición y entregala, renovada y con un aire nuevu d’autenticidá del sieglu XXI, a los espeutadores cola másima espontaneidá y faciéndo-yos pasar un bon pedacín.

Anguaño, Mezá ta enredao neses hores interminables d’ensayu y de trabayu duru tan propies de los músicos que naguan por que’l so esfuerzu garre fuerza y que lluchen por ver medrar la so cultura.

Tamién te podria gustar