Portada Música The Forty Fives lleva a Xixón el so rock de cuñu americanu

The Forty Fives lleva a Xixón el so rock de cuñu americanu

by asturnet

The Forty-Fives trai d’Atlanta a Xixón el so rock and roll ensin contemplaciones. La Sala Albéniz acueye esta nueche un conciertu nel que la banda norteamericana ufrirá una esbilla de los sos temes, a mediu camín ente la premonitoria guitarra de Chuk Berry, el soníu británicu y l’esplosivu direutu de bandes como The Who o MC5.

El preciu p’acceder al recital ye de 10 euros con drechu a una cerveza, cantidá que baxa a 6 euros si se presenta’l bonu que se reparte gratis nos llocales xixoneses Savoy, Paradiso, Toma 3 y Louie Louie Café, y en Turly Records d’Uviéu. Desembolsando esa cifra, los asistentes podrán contemplar la execución en directu de temes de los dos trabayos que tien grabaos la banda, ‘Get It Together’ y ‘Fight Dirty’.

The Forty Fives lleven namás dos años enriba les tables como formación, pero yá saben lo que ye trabayar nos célebres estudios Sun de Memphis y conocen lo que supón compartir escenariu con bandes de la talla de Jon Spencer Blues Explosion o Steve Earle.

El conciertu de Forty Fives en Xixón forma parte de la xira española que’l grupu entamó el 8 d’abril en Madrid y que lleva al grupu a llocales de Valencia, Santander, Xerez de la Frontera, Ourense y Tomelloso. The Forty Fives son Bryan Malone (guitarra y voz), Adam Renshaw (batería), Mark McMurtry (baxu)y Trey Tidwell (muérganu hammond).

Web oficial de la banda

Tamién te podria gustar