Portada Comunicación The Eagles superen a Michael Jackson y recuperen el tronu d’álbum más vendíu

The Eagles superen a Michael Jackson y recuperen el tronu d’álbum más vendíu

by redacción asturnews

L’álbum Their Greatest Hits 1971-1975 de la banda estadounidense The Eagles superó a Thriller del malogrado Michael Jackson como l’álbum más vendíu de tolos tiempos n’Estaos Xuníos, según informó esti martes la revista especializada Rolling Stone.

El míticu álbum recuperó esa posición privilexada casi una década dempués de la muerte del rei del pop, al algamar les 38 millones de copies vendíes, percima de los 33 millones que rexistra’l míticu álbum de Michael Jackson.

L’Asociación de la Industria de la Grabación d’Estaos Xuníos (RIAA, poles sos sigles n’inglés) recalculó el total de vientes d’estos álbumes y tuvo en cuenta tamién les tresmisiones en llínea y les descargues dixitales. Según el nuevu cálculu, 1.500 escuches d’un álbum per internet equivalen a una vienta y la descarga de diez cantares contabilícense de la mesma.

Amás, otru de los álbumes de la banda de Los Ánxeles, Hotel California, algamó la tercer posición d’esa llista en superando los 26 millones de vientes. L’álbum recopilatorio Their Greatest Hits 1971-1975 yá ocupó la primer plaza de “más vendíu de la hestoria” mientres unos diez años hasta 2009, cuando’l fallecimientu de Jackson disparó l’interés y les vientes de “Thriller” y asitiar no más alto d’esa clasificación.

Tamién te podria gustar