Portada Hestoria Teoría y historia de los nacionalismos na Universidá d’Uviéu

Teoría y historia de los nacionalismos na Universidá d’Uviéu

by asturnet

La Universidá d’Uvieu acueye esta selmana les V Xornaes d’Historia Contemporanea, organizaes pol Conceyu de Xóvenes Historiadores, y que nesta edición tán dedicaes monográficamente al analís y debate de los nacionalismos. Esta tarde el profesor de filosofía de derecho, Xacobe Bastida y l’historiador, Fernando Wulff van debatir sobre “España: ¿realidad o mito?”, reflexonando sobre la complexa construcción nacional d’España. Valentín Burgos, Iñaqui Gutierrez de Terán y Carlos Taibo son dalgunos de los ponentes d’esti seminariu que termina’l prósimu día 6 d’abril.

“¿Es una nación una patata?”, ye la conferencia cola que Fernando Wullf abre la mañana del miercoles, a les doce y media, proponiendo un nuevu internacionalismu ensin naciones. A les siete y media de la tarde, Valentín Burgos presentará “De los zares a los soviets: nacionalismu y islamismu na antigua Unión Sovietica”.

El xueves 6 d’abril, Iñaqui Gutierrez de Terán analizará a les doce y media l’espoxigue y la caída del nacionalismu árabe, mentes que Carlos Taibo dará una comunicación a les siete y media sobre l’españíu nacionalista n’Europa del Este.

Tamién te podria gustar