Portada Tecnoloxía Telegram y Signal rexistren más descargues que WhatsApp en Llatinoamérica

Telegram y Signal rexistren más descargues que WhatsApp en Llatinoamérica

by redacción asturnews

Telegram y Signal yá superen a WhatsApp nel númberu diariu de descargues na mayor parte d’América Llatina. Según los datos de Airnow Data, dende’l 9 de xineru Telegram rexistra más descargues per día que WhatsApp.

El 2021 empezó con un cambéu radical de vezos no que fai a aplicaciones móviles. A entamos de xineru, WhatsApp anunció que la so política de privacidá sería modificada para poder compartir más datos de los usuarios cola so empresa madre, Facebook Inc. De magar, millones d’usuarios de mensaxería instantánea empezaron a migrar escontra otres aplicaciones que contemplen l’usu encriptáu de mensaxes y otres funciones enfocaes en caltener la so privacidá.

N’América Llatina, WhatsApp yera hasta agora la app de mensaxería más popular. Dalgunos de los países d’esta rexón atopense ente los mercaos más adeptos a la app creada por Jan Koum y Brian Acton. Tan ye asina que WhatsApp xugó un papel protagónico en campañes electorales baltes como la de Jair Bolsonaro en Brasil en 2018, coles mesmes qu’ocupó’l centru del alderique pol espardimientu de noticies falses en dellos puntos de la rexón.

Como s’aprecia nesti gráficu de Statista, Telegram y Signal yá superen a WhatsApp nel númberu diariu de descargues na mayor parte d’América Llatina. Según los datos de Airnow Data, que la so base de datos monitorea les instalaciones de apps en nueve países de Llatinoamérica, dende’l 9 de xineru Telegram rexistra más descargues per día que WhatsApp. El 13 de xineru, les descargues móviles de Telegram en dispositivos iOS y Android casi doblaron les de WhatsApp. Signal, en tantu, superó per primer vegada les descargues diaries de WhatsApp el 11 de xineru, llegando a rexistrar más de 373.000 descargues ayeri, xunas 130.000 más que WhatsApp. Si caltuviérase esti enclín, Telegram y Signal podríen consagrase como les apps de mensaxes más populares de Llatinoamérica anguaño.

Fuente: https://es.statista.com

Tamién te podria gustar