Portada Comunicación Telecable va ufrir telefonía móvil enantes d’acabar 2007

Telecable va ufrir telefonía móvil enantes d’acabar 2007

by asturnet

La operadora asturiana va entamar a ufrir serviciu de telefonía móvil nel últimu trimestre de 2007 gracies a un alcuerdu algamáu con Vodafone. Esti alcuerdu va permitir que Telecable se convierta n’operador global de telecomunicaciones, con una oferta integral de servicios qu’inclui la telefonía doméstica y móvil, internet y televisión.

L’alcuerdu ente les dos compañíes significa que Vodafone va poner a disposición de la operadora asturiana la so infrastuctura, garantizando la cobertura actual de Vodafone España pa los clientes de Telecable móvil.
Telecable optó pola figura d’operador móvil virtual completu, colo que va instalar tolos equipos propios afayadizos cola escepeción de la rede d’antenes que va ser proporcionada por Vodafone.
D’esta forma Telecable asegura los servicios de mantenimientu y atención al cliente, asina como los diferentes servicios vinculaos a la telefonía móvil como puede ser la portabilidá de la numeración. Con estes medíes la operadora asturiana asegura la independencia, y la so capacidá de diferenciación de los productos y calidá ofertaos.

Tamién te podria gustar