Portada Comunicación Telecable incorpora Cosmopolitan TV y Canal Cocina a la so ufierta

Telecable incorpora Cosmopolitan TV y Canal Cocina a la so ufierta

by asturnet

Cosmopolitan TV y Canal Cocina son les nueves ufiertes temátiques que se pueden sintonizar na parriella televisiva de Telecable a partir del prósimu 1 de agostu. La operadora asturiana incorpora asina a la so ufierta la primer canal de pagu dirixía específicamente a un públicu femenín y otra canal especializada en gastronomía. La canal Cosmopolitan TV inclúi una programación de 24 hores sobre moda, belleza y actualidá, amás de películes y series d’estrenu y en Canal Cocina, van poder referenciase los productos gastronómicos de tol estáu, amás de la presencia de los maestros cocineros, ensin escaecer les novedaes de la cocina internacional.

Les nueves canales van poder vese nes posiciones 26 (Cosmopolitan) y 27 (Canal Cocina) del descodificador. Los clientes de TeleCable que nun dispongan de descodificador, van tener d’entamar una busca nel so televisor hasta que apaeza la señal.

La empresa TeleCable peslló l’añu 2004 con dalgo más de 80.000 servicios de televisión, lo que significó un aumentu del 16 por cientu. L’últimu barómetru de telecomunicaciones fechu pola empresa señala que ún de cada cuatro llares asturianos cuenta col serviciu de televisión por cable, porcentaxe que llega al 44,3% nel casu de la zona central.

Tamién te podria gustar