Portada Tecnoloxía Telecable aumenta la velocidá nel so serviciu d’internet ensin coste adicional na cuota mensual

Telecable aumenta la velocidá nel so serviciu d’internet ensin coste adicional na cuota mensual

by asturnet

Más velocidá pol mesmu preciu. La operadora de telecomunicaciones asturiana Telecable aplicará a partir de la selmana qu’entra una meyora nos sos servicios de conexón a internet que va duplicar el caudal nel serviciu de velocidá nominal máxima 320/160 kilobits por segundu y que nun va suponer aumentu dalu na cuota mensual que paguen los usuarios.

Asina, esa mayor rapidez pa consultar internet notaráse especialmente nel serviciu qu’agora establez como velocidaes máximes contrataes los 160 kilobits por segundu al pedir información a la rede y 320 pa recibir esa información: Los veceros que cuenten con esti serviciu podrán movese a partir d’agostu a 320 kilobits por segundu al cursar peticiones a la rede -por exemplu, teclear la dirección d’una páxina web na barra de direcciones- y algamarán los 640 kilobits nel procesu recíprocu, la carga d’esa páxina.

Amás d’esa meyora, Telecable anuncia l’aumentu de les actuales conexones de 640 hasta 1 megabit, y una xubida de les de 128 kilobits por segundu hasta los 160, una meyora xeneralizada que, según destaca la operadora nuna nota de prensa, produzse tres meses depués de que Telecable meyorara nun 25 por cientu les sos conexones a internet.

El cambiu previstu p’agostu, informa la compañía de comunicaciones, nun va requerir nenguna actuación por parte l’usuariu, yá que la compañía activará la meyora de mou remotu.

La noticia vien recoyéndose a lo llargo de la fin de selmana en cásique tolos foros teunolóxicos que-y presten atención a la conectividá n’españa. Ún de los foros davezu más críticos cola actividá de les operadores, elotrolado.net, afalagaba l’anuncia de Telecable y dexaba a les clares la importancia de la midía adoptada pol operador de cable asturianu, que se separta abondo d’otres operadores como Supercable o la vecina Retecal, de Lleón, ameyorando enforma’l serviciu d’Internet na so granible ufierta.

La única operadora que sigue darréu los pasos de Telecable ye pol momentu Euskaltel, sigún anuncia’l portal Banda Ancha, la operadora vasca que namái ufierta los sos servicios n’Euskadi y qu’ufierta pasar a tolos sos usuarios de 300/300 a 1024/600, un Mega de baxada y 600 Kbits de baxada.
Portal del operador asturianu Telecable

Tamién te podria gustar