Portada Sociedá Teddy Bautista vuelve a la Xunta Directiva de la SGAE

Teddy Bautista vuelve a la Xunta Directiva de la SGAE

by redacción asturnews

El expresidente de la Sociedá Xeneral d’Autores y Editores (SGAE) Teddy Bautista volvió esti xueves 25 de xunetu a participar na Xunta Directiva de la entidá. El músicu incorporabase a la dirección de la SGAE n’aceptando sustituyir al baxista Fernando Illán, del colexu Pequenu Derechu, que presentó la so dimisión el pasáu mes de xunu.

La SGAE celebraba esti xueves 25 de xunetu la primer Xunta Directiva tres l’Asamblea Xeneral celebrada’l pasáu 24 de xunu y na que la presidenta de la entidá, Pilar Xuráu, nun consiguió qu’una mayoría necesaria de socios aprobara los nuevos estatutos. El pasáu mes de xunu, tal que marquen los estatutos vixentes, la SGAE comunicó al músicu que yera’l siguiente na llista para entrar na Xunta Directiva tres la dimisión de Illán.

D’aprobase los nuevos estatutos defendíos pola presidenta de la institución, Pilar Xuráu, les próximes dimisiones nun se cubriríen de forma automática sinón qu’esixiríen elecciones de los puestos vacantes. Esta novedá nun afectaría a Bautista yá que la dimisión de Illán producióse poco primero de la votación de los nuevos estatutos que, sía que non, nun vieron la lluz.

El mesmu Bautista yá adelantró’l pasáu mes de xunu, precisamente antes de la celebración de l’Asamblea Xeneral de la entidá, que yera “probable” que volviera a la xunta directiva de la entidá. “Ye probable que sí”, señalaba ante los medios xustu antes del entamu de la xunta.

El exdirectivu de la SGAE presentárase a les elecciones del pasáu mes d’ochobre, anque finalmente nun salió escoyíu. Teddy Bautista tien pindiu’l resolvimientu d’un procesu nel que’l xuez de l’Audiencia Nacional José del Matu investiga a un total d’once persones por un presuntu esviadura de fondos na sociedá d’autores y los delitos d’asociación ilícita o organización criminal, falsedá en documentu mercantil, alministración deslleal y apropiación indebida.

Tamién te podria gustar