Portada Escéniques Teatru de la Zarzuela y Conceyu d’Avilés pola educación al traviés del Proxecto Artu

Teatru de la Zarzuela y Conceyu d’Avilés pola educación al traviés del Proxecto Artu

by asturnet

El Teatru de la Zarzuela vien acabante alcordar col Conceyu d’Avilés presentar el Proyectu Artu na localidá asturiana pa educar a los mozos nel nuesu patrimoniu.

El director del Teatru de la Zarzuela, Daniel Bianco, y la concejala de Cultura del Conceyu d’Avilés, Yolanda Alonso, llegaron a un alcuerdu por que los títulos del Proyectu Artu, una de les propuestes estrella del coliséu madrilanu, presentar mientres los dos próximes temporaes nel Teatru Palacio Valdés d’esa ciudá xustamente dempués de concluyíes les funciones en Madrid.

La collaboración va empezar en marzu del próximu añu con ‘Agua, azucarinos y aguardiente’ de Federico Chueca. L’oxetivu d’esta nueva alianza ye collaborar y sumar fuerces na educación de neños y mozos al traviés del nuesu propiu patrimoniu musical, artísticu y cultural.

El Proyectu Artu, incluyíu nos proyectos didácticos del Teatru de la Zarzuela, pon en marcha nueves producciones de zarzuela que la so seña d’identidá ye que tán feches por y pa la mocedá a partir de 12 años. Los artistes, d’ente 18 y 30 años, son escoyíos al traviés d’audiciones a les que se presenten cientos d’aspirantes de toa España, ya inclusive de fora de les nueses fronteres. Les funciones tán dirixíes y afeches per primeres figures de la escena.

Hasta la fecha fueron trés los títulos d’Artu que se presentaron nel escenariu de la plazuela de Xovellanos de Madrid: ‘La Revoltosa’, de Ruperto Chapí, afecha pol dramaturgu Gillem Clua y llevada a la escena por José Luis Arellano, de la que s’ufiertaron cinco funciones escolares –a les qu’asistieron 3.828 moces de cincuenta y siete centros d’Educación Secundaria, Bachilleratu, Formación Profesional, Artes Escéniques y Grau universitariu–, y otres trés funciones pal públicu xeneral, a les qu’asistieron 2.845 espectadores más. En total, 6.673 espectadores.

El segundu títulu, estrenáu en febreru de 2018, foi ‘El dúo de L’Africana’, de Manuel Fernández Caballero, afechu y empobináu por Susana Gómez. Alzóse’l númberu de funciones escolares de cinco a nueve, a les qu’asistieron 6.139 moces d’ochenta y tres centros. Les trés funciones abiertes al públicu ver 2.177 persones. En total, 8.316espectadores. Pa ‘La verbena de la Palomba’ d’esta temporada, afecha y dirixida nada menos que por Pablo Messiez, y dirixida musicalmente por el mesmu director musical del Teatru, l’asturianu Óliver Díaz, programáronse siete funciones escolares, a les qu’asistieron 5.730 moces de 67 centros educativos, y otres tantes funciones n’abiertu. En total, 11.480 espectadores. Hasta’l momentu un total de 26.469 espectadores esfrutó yá del Proxecto Artu en Madrid.

Tamién te podria gustar