Portada Escéniques Teatru Clásicu de Sevilla inaugura la Selmana de Teatru de La Pola Siero

Teatru Clásicu de Sevilla inaugura la Selmana de Teatru de La Pola Siero

by redacción asturnews

Cola obra de Ramón del Valle Inclán “Lluces de Bohemia” abrese la XXXVI Selmana de Teatru de La Pola Siero, esti llunes 9 a les 21 hores nel Teatru-Auditoriu.

Esti llunes 9 de xunetu a les 21 hores, nel Teatru-Auditoriu de La Pola Siero con entraes a 7 euros a la vienta en taquilla, na Casa de Cultura de La Pola Siero y na web www.sieroentradas.es Teatru Clásicu de Sevilla inaugura la Selmana de Teatru de La Pola Siero.

Esta obra de Valle Inclán revolucionó’l teatru ya inaugurase con ella un xéneru nuevu: l’esperpentu, que ruempe coles convenciones escéniques anteriores. Nél entemecen la visión del mundu bohemiu, lliterariu, y la realidá revolucionaria del so tiempu. Representa meyor que naide la problemática del artista modernu y la so tráxica lucidez. Ye modernidá n’estáu puru: amás de la deshumanización” vanguardista, antemana la teoría sobro’l distanciamientu” del teatru de Bertolt Brecht, el teatru del absurdu de postguerra. Enfusar en lacondición humana, la alienación del home modernu….

Lluces de Bohemia ye un ataque feroz contra la España de la so dómina. Integra l’espresionismu, y plantégase como un movimientu de rebeldía. Esta obra acomete contra toa una sociedá.Pero amás, yá en plenu sieglu XXI, podemos afirmar que s’hai convertidoen un clásicu de la lliteratura. Nesti sentíu, nun tenemos d’escaecer queValle Inclán nun dexó de manifestar lo muncho que-y debía a la lliteratura del Sieglu d’Oru español, y n’especial a autores como Calderón, Cervantes y entá más, a Quevedo, con quien tenía especial afinidá intelectual.Lluces de Bohemia ye un viaxe nala muerte.Lluces de Bohemia ye Max Estrella, el visionariu poeta ciegu, que na so propiu vía crucis abasnar hasta l’últimu aliendu.Los personaxes viven, sufren, amen… son verdaderos. Verdá teatral. Dende la deformación cóncava. La pallabra, la fuerza de la pallabra de Valle, como lladríos, o cuchellaes, afalagos, lametones, aullíos… trabayar hasta la galdidura… hasta atopar esa sinfonía sonora.Esperpento como espresionismu hispanu. Realismu borrachu de tintu peleón.

Tamién te podria gustar