Portada Música Taylor Swift ye acusada de plaxu pol so videoclip ‘Delicate’

Taylor Swift ye acusada de plaxu pol so videoclip ‘Delicate’

by redacción asturnews

Taylor Swift acaba d’estrenar el videoclip de Delicate, el nuevu single del so álbum Reputation y namái acabante presentalu ye acusada de plaxu.

El vídeu, que ta apináu de mensaxes ocultos, amuesa cómo la cantante intenta lliberase de la opresión de la fama y qu’esfruta d’un baille al comprobar que ye invisible a los güeyos del mundu. Un baille al que munchos usuarios atopáron-y un gran paecíu al que l’actriz Margaret Qualley (The Leftovers) interpretó pal fashion filme de Kenzo, que la so coreografía taba a cargu del mesmu coreógrafu que diseñó’l baille de Chandelier, de Sia.

Nel anunciu de Kenzo, Qualley fai cares peculiares y bailla con entusiasmu, ente que Swift fai lo mesmo. Dambes atópense nun eventu formal, onde dambos paecen salir de los sos papeles esperaos y nel so propiu baille únicu.

En faciéndose públicu’l vídeu, los usuarios de Twitter empezaron a comparar dambos bailles. Pa remarcar les semeyances, munchos d’ellos publicaron pantallazos, nos que resulta evidente la paecencia.

Tamién te podria gustar