Portada Música Taranus gana’l Premiu al Meyor Cantar y representará al asturianu nel Festival Liet

Taranus gana’l Premiu al Meyor Cantar y representará al asturianu nel Festival Liet

by asturnet

La gala celebrada esti sábadu nel teatru de La Llaboral de Xixón, y retresmitida en diferío na TPA, cuntó con una asistencia baxa en comparanza cola rexistrada nel Festival Liet celebráu nel mesmu teatru a finales de 2012. La única incidencia xurdió cuando al salir la Directora Xeneral de Política Llingüística a dicir unes pallabres, el públicu entamó a pidir la oficialidá del asturianu, dexándo-y darréu terminar el so discursu. Cinco cantaraes competíen por esti Premiu al Meyor Cantar qu’acabó siendo pa Taranus por “Ensin ti”, con lletra de Diego Díaz Martino. Esti va ser por tantu’l representante nel Festival Liet de llingües minoritaries que va celebrase anguaño en Córcega.

Taranus

Col nome del dios celta preséntase esta banda xixonesa nacida nel 2009, pionera n’Asturies de la fusión del folk col metal; xustamente esa ye la so característica fundamental, la simbiosis ente los soníos seles de los instrumentos acústicos (gaita y flauta sobre manera) y los más duros. Vinieron a enllenar un furacu na escena musical asturiana, al ser los únicos representantes d’una tendencia que nel restu d’Europa tien bien de bandes, con nomes reconocíos polos sos siguidores.

Taranus define la so música como dark-folk, una especie de cruz ente Llan de Cubel y Manowar, onde nun falten los ritmos pesaos y duros con pasaxes calmos y tiempos medios. Depués d’estos años, grabaron el primer discu, de títulu homónimu, con once pieces mui representatives del so estilu, y onde sobresal la collaboración de la sopranu Susana Mortem, que-y da una dimensión nueva a la música que faen. Temáticamente, les lletres van de les cuestiones sociales a les de calter mitolóxicu.

Ensin ti

Tamién te podria gustar