Portada Cine Tarantino “lloró y abrazó” a Luca Guadagnino en viendo’l remake de ‘Suspiria’

Tarantino “lloró y abrazó” a Luca Guadagnino en viendo’l remake de ‘Suspiria’

by redacción asturnews

Tarantino “lloró y abrazó” a Luca Guadagnino en viendo’l remake de ‘Suspiria’. Asina tan preprando’l marketing d’un de los filmes más esperaos del añu, magar queden cuatro meses por que se produza’l so estrenu.

Suspiria, el remake empobináu por Luca Guadagnino del clásicu de terror, va llegar en 4 meses a les sales de cine. Pero antes inclusive de que los críticos puedan ver la nueva versión del filme empobináu en 1977 por Dario Argento, Suspiria yá cunta cola aprobación d’unu de los grandes del cine: Quentin Tarantino. Guadagnino amosó-y la película a Tarantino quien, según el realizador de Call Me By Your Name, “lloró y abrazólu” tres el visionáu.

”Enseñelu a Quentin Tarantino. Fuimos amigos desque formamos parte del xuráu nel Festival de Cine de Venecia”, reveló Guadagnino. “Taba nerviosu pero ansiosu por escuchar la so opinión. Violu na so casa y la so reacción emocionóme. Taba entusiasmáu, a la fin lloró y abrazóme. Por cuenta de que ye una película de terror pero tamién un melodrama, el mio oxetivu yera faete ver l’horror ensin poder estremar los güeyos de la pantalla porque te cautiven los personaxes”, desveló’l director.

La de Tarantino nun foi la única allabancia que recibió Suspiria. Chloë Grace Moretz, una de les protagonistes de la película, aseguró a IndieWire que la cinta ye “lo más cercano a un Stanley Kubrick modernu” que viera na so vida. “Métete nun mundu que solo puedo describir como La Rellumada en munchos sentíos”, dixo l’actriz. Xuntu a Moretz, coprotagoniza la cinta Dakota Johnson, quien da vida a una aspirante a baillarina qu’afaya escuros secretos dientro de la so prestixosa compañía de danza europea. Completen la repartida del filme que va llegar a los cines españoles n’avientu Lloma Swinton y Mia Goth.

Tamién te podria gustar