Portada Conceyos Talleres, cuentacuentos on line, cine o arte : Uviéu conmemora’l 25N

Talleres, cuentacuentos on line, cine o arte : Uviéu conmemora’l 25N

by redacción asturnews

El 25 de payares conmemorase’l “Día Internacional de la Eliminación de la Violencia contra les Muyeres”. Y con talleres, cuentacuentos on line, cine, arte o la Carrera “Kilómetros que suman”, el Conceyu d’Uviéu conmemora’l 25N.

Esta forma de violencia constitúi una pergrave vulneración de los derechos humanos y supon la mayor discriminación y atentáu a dereches a la igualdá ente muyeres y homes. Por ello ye considerada como la forma más estrema de desigualdá que tien como resultáu l’asesinatu del proyectu de vida de munches muyeres y les sos fíes y fíos.

El Conceyu d’Uviéu, al traviés de la conceyalía de Polítiques Sociales, presentó nel salón de plenos, el programa municipal del 25N, un homenaxe a toles muyeres y menores que sufren les consecuencies d’este devastador problema, con un triple oxetivu: Promover la prevención; denunciar la discriminación y sensibilizar a tola sociedá pa la so erradicación. Talleres, una carrera, videos, campañes, esposiciones y l’Actu Institucional, que se va celebrar el miércoles día 25, a les 17.30 hores per vía telemática, son dalgunes de les actividaes entamaes. Toes puédense consultar y siguir na web municipal www.oviedo.es y nes redes sociales del Conceyu.

Les conceyales de gobiernu y delegada de Polítiques Sociales, Concepción Méndez y Leticia González, fueron les encargaes de presentar les actividaes pa conmemorar el 25 N. La responsable municipal de Polítiques Sociales, Concepción Méndez, recordó   que “esti día celebrase dende 1981 y tien como oxeto promover la erradicación d’esti pergrave problema qu’afecta a muyeres y neñes en tol mundu. En menos de dos décades, n’España, 1074 muyeres fueron víctimes mortales de la violencia de xéneru. Esti 25N va ser un homenaxe de consternación y murnia pa recordar a les 41 muyeres y a los trés menores asesinaos anguaño n’España, dos d’elles n’Asturies, una doliosa alcordanza tamién pa los sos familiares y 23 neños que quedaron güérfanos. Tenemos De cavilgar sobro’l llargu camín qu’entá nos queda por percorrer. Hai que tomar fuerza y siguir trabayando pa la eliminación de la violencia. Esi ye’l compromisu firme del Conceyu d’Uviéu, que se xune al de tolos que lluchen pol mesmu oxetivu, llantando cara al problema”.

El conxuntu d’actos, añedió Méndez, va ser “casi na so totalidá de calter virtual pola alarma sanitaria, xuna pandemia que nos obliga a camudar la nuesa forma de dirixinos a los ciudadanos”

La conceyala delegada de Polítiques sociales, Leticia González, especificó que va ser, vía telemática, y va empezar a les 17.30 hores del miércoles 25 de payares.  L’actu, “va incluyir la llectura d’un manifiestu y otra coles conclusiones sobro la violencia de xéneru de los grupos de participación infantil y adolescentes del PIOVI d’Uviéu; xuna charra sobro tratar de muyeres y neñes y neños con fines d’esplotación sexual, entamada en collaboración coles asociaciones  APRAMP, Médicos del Mundu y Amaranta y la proyección del vídeu institucional y d’otru d’Amnistía Internacional sobro tratar de muyeres y neñes. Sobro l’edificiu de la Oficina de Turismu, na plaza del Conceyu, van proxectase cifres, datos y propuestes y conclusiones de neños y adolescentes, proyección que se va repitir del 25 al 28 a les 18.30 hores”.

La conceyala delegada de la área, hai desglosado el programa, que del 16 al 30 de payares, inclúi una campaña de sensibilización pa denunciar públicamente’l maltratu y tratar de muyeres y neñes, con mupis, cartelos, un vídeu institucional, un mural na Escandalera, un photocall na cai Cimadevilla o un calendariu ellaboráu polos mozos y moces del PIOVI. En collaboración cola conceyalía de Mocedá programóse “La violencia sexual n’espacios d’ociu”y l’esposición virtual: “Música y Muyer” que puede siguise dende oviedo.es/hotelasociaciones”, indicó González.

 

Tamién te podria gustar