Portada Educación Taller nel Muséu del Pueblu d’Asturies pa conocer Asturies poles sos construcciones

Taller nel Muséu del Pueblu d’Asturies pa conocer Asturies poles sos construcciones

by redacción asturnews

Xugando a construyir ye un taller que ta desenvolviéndose nel Muséu del Pueblu d’Asturies pa conocer Asturies poles sos construcciones. El taller celebrase los díes 16, 17, 20 y 27 d’abril de 10.30 a 13.30 hores.

L’home precisa un llugar onde vivir y protexese de les inclemencies del clima, pero non toles cases son iguales: dende les cueves prehistóriques hasta los modernos rascacielos, hubo munchos tipos de vivienda que varien según el clima, el terrén, les necesidaes y los gustos de los sos habitantes. Nesti taller vamos conocer el Muséu del Pueblu d’Asturies al traviés de les sos construcciones: les casones rurales, la casa llabradora, l’horru, la panera y los chozos y corros de monte. “Xugando a construyir” incorpora la realización d’una maqueta d’una casa llabradora que van poder llevase a casa.

Destinatarios: neños/as de 6 a 12 años.

Feches a escoyer:

De 6 a 9 años: 6, 16 y 20 d’abril
De 10 a 12 años: 17 y 27 d’abril

Horariu: de 10:30 a 13:30 h.
Places: 15 por sesión.
Inscripción gratuita: teléfonu 985182960 (hasta completar les places)

Nota: El muséu va apurrir tolos materiales necesarios. En cada actividá va haber un descansu para tomar un tentempié que los participantes tienen de traer de casa. Parte de les actividaes va tener llugar al campu, polo que s’encamienta traer ropa cómodo, afecha a la dómina del añ

Tamién te podria gustar